چه کسی گفته بود این آقایان بروند جلسه کمیسیون اصل 90 ؟

فریاد شیران: مافیای فوتبال همه این ها را طراحی می کند

باز هم از فتح اله زاده شکایت کردم

فریاد شیران: همه خوابشان برد!

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال نتایج خوبی گرفت اما این تیم به محض بازگشت به ایران به آرامی فراموش شد.
کد خبر: ۶۱۲۹۲۴
فریاد شیران: همه خوابشان برد!

ناصر فریاد شیران مربی و پیشکسوت فوتبال با بیان این مطلب به سایت جام جم ورزشی گفت: نوجوانان فوتبالیست در امارات بازی های بسیار درخشانی از خود نشان دادند و ثابت کردند حتی در صورت ضعف های بسیار زیاد فوتبال ایران می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. ما مشکلات زیادی در فوتبال داریم و سوء مدیریت ها بیداد می کند اما با این وجود می توانیم به نوجوانان فوتبالیست خود امیدوار باشیم.

این پیشکسوت فوتبال افزود: کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به خصوص سرمربی این تیم یعنی دوستی مهر وقت زیادی برای این تیم صرف کردند. با اینکه مربیان تیم ملی از لحاظ بحث مالی در مضیقه بودند  اما تلاش خود را کردند تا تیم ملی در رقابت های جهانی خوب نتیجه بگیرد.

فریاد شیران در ادامه گفت: ما در این بازی ها به وضوح مشاهده کردیم از نظر فنی و تاکتیک های فنی از دیگر کشورهای صاحب فوتبال عقب نیستیم . تنها مشکلی که وجود دارد بحث مالی است و البته امکانات. تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران اگر بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشد می تواند از سطحی که اکنون در آن به سر می برد بالاتر برود و بهتر نتیجه بگیرد.

وی یادآور شد: متاسفانه همین که کار تیم ملی نوجوانان در جام جهانی تمام شد همه این تیم را فراموش کردند و در واقع همه به خواب رفتند. این در حالی است که همه حواس ما دیگر باید به این تیم باشد و برای اینکه در دوره بعد رقابت ها بهتر نتیجه گیری کنیم باید برنامه ریزی کنیم. کادر فنی تیم ملی نوجوانان نسبت به مربیان شاغل در لیگ های دسته های پایین تر حتی دسته سه کمتر پول می گیرند و اگر جنبه مالی در مورد آنها تقویت شود این تیم در دوره بعد رقابت ها می تواند بهتر نتیجه بگیرد.

این مربی که همیشه انتقادهایی نسبت به مدیرعامل آبی ها یعنی فتح اله زاده دارد با عوض کردن بحث، به سمت بدهی های کلان فتح اله زاده می رود. وی در این باره گفت:  متاسفانه فعلا از طرف ایشان هیچ تماسی با طلبکاران باشگاه نمی گیرند. ما مستقیم نزد فتح اله زاده نمی رویم چون گوش او از این حرف ها پر شده است و به کسی توجه ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ما با او بحث شخصی نداریم. او از پرداخت طلب ما ممانعت به عمل آورده است و همین باعث شده که من دوباره از او شکایت کنم و این شکایت را تا آخر پیگیری می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها