باز هم از فتح اله زاده شکایت کردم

فریاد شیران: همه خوابشان برد!

چه کسی گفته بود این آقایان بروند جلسه کمیسیون اصل 90 ؟

فریاد شیران: مافیای فوتبال همه این ها را طراحی می کند

بحث های پیرامون تبانی و فساد در فوتبال تمامی ندارد و هر روز بخش دیگری از آن برای اهالی فوتبال نمایان می شود.
کد خبر: ۶۰۵۷۴۴
فریاد شیران: مافیای فوتبال همه این ها را طراحی می کند

ناصر فریاد شیران مربی و پیشکسوت فوتبال از چهره های فوتبالی است که از هر زمانی برای صحبت کردن علیه فساد و تبانی در فوتبال صحبت می کند. وی در گفت و گو با سایت جام جم ورزشی اظها ر داشت: خیلی ها می گویند که کمیته مبارزه با تخلفات حرفه ای فدراسیون فوتبال قدرت اجرایی ندارد. این اظهارات تنها برای تحت فشار قرار دادن علیپور رییس این کمیته است. دیگر همه ما خوب می دانیم که چه کسانی علیپور را تحت فشار قرار داده اند. در واقع تمام حملاتی که به علیپور می شود طراحی شده است و عده ای می خواهند با حاشیه و هوچی گری رای های درست این کمیته را باطل کنند.

وی افزود: متاسفانه در جلسه کمیسیون اصل 90 یکی از مدیران عامل باشگاه ها آلودگی در فوتبال را انکار کرد و یکی از سرمربیان تیم های لیگ برتری نیز به این اشاره کرد که برنامه 90 باید تعطیل شود. حتی وقاحت را به جایی رساندند که اظهار داشتند علیپور باید به دنبال کارهای دینی خودش برود و سری به مکه بزند. حملاتی که بر علیه مبارزه با فساد می شود طراحی شده از سوی مافیای فوتبال است. متاسفانه هدف این است که فوتبال نابود شود. به این جمع شرط بندان را هم اضافه کنید. اکنون چند سرمربی مطرح لیگ برتری به کار شرط بندی مشغول هستند.

فریاد شیران در ادامه گفت: حرکت انقلابی با تبانی آغاز شده است اما برخی به جای اینکه آن را حمایت کنند اصل آن را زیر سوال می برند. تبانی کنندگان نخستین کسانی هستند که با این موضوع مخالفت می کنند. اصلا چه کسی هماهنگ کرده بود این آقایان به جلسه کمیسیون اصل 90 تشریف ببرند؟ آیا این جلسه جای مربیانی همانند فرکی ، مجید جلالی و یا محمد مایلی کهن نبود؟ چرا آنها حضور نداشتند.

این پیشکسوت در ادامه از بحث تبانی و فساد جدا می شود و سراغ مدیرعامل آبی ها می رود. فریاد شیران گفت: فتح اله زاده از سال گذشته 20 میلیارد تومان بدهی دارد و امسال نیز همین بدهی در برابر اوست یعنی جمعا 40 میلیارد تومان. این همه بدهی یعنی چه؟ مدیرعاملی که نمی تواند برای تیمش اسپانسر جذب کند بهتر است برود در خانه بنشیند اما فتح اله زاده به جای این کار مدام مصاحبه می کند و به جای اینکه بدهی هایش را پرداخت کند برای دوره بعد لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی می کند. به حال و روز این فوتبال باید تاسف خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها