پس از هت تریک مقابل ساسولو

توس: دیگر نمی دانم چکار کنم

اخبار فوتبال اروپا

توس در حسرت جام جهانی

پیروزی خفیف بارسلونا در دربی چندان دلچسب نبود اما مهم تر از این نتیجه گلزنی مسی است.
کد خبر: ۶۱۱۷۵۷
توس در حسرت جام جهانی

لیونل مسی در دیدار با اسپانیول بالاخره گل زد تا پس از یک ماه پایش به گلزنی باز شده باشد. در حالی که حمله ها به بلاتررییس فیفا به دلیل مسخره کردن کریس رونالدو ادامه دارد عدم دعوت از کارلوس تبس به اردوی تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز خبر بسیار ناراحت کننده ای برای این مهاجم بود. درباره این خبر و سایر اخبار مهم فوتبال اروپا درادامه بیشتر می خوانید:

 

توس باز هم دعوت نشد

کارلوس توس مهاجم آرژانتینی و گلزن تیم یوونتوس ایتالیا با وجود درخشش در این تیم باز هم به تیم ملی فوتبال آرژانتین دعوت نشد.

توس امیدوار بود بعد از دو سال به تیم ملی فوتبال آرژانتین دعوت شود تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی بیشتر ببیند اما سابلا سرمربی تیم ملی آرژانتین نام این مهاجم گلزن را باز هم در لیست خود قرار نداد تا امیدهای این بازیکن را کاملا از بین ببرد. آنتونیو کونته سرمربی تیم یوونتوس با ابراز تاسف از اینکه سابلا علاقه ای به دعوت از توس به تیم ملی آرژانتین ندارد گفت: «توس یکی از بازیکنان خوب فوتبال دنیاست که لیاقت این را دارد که به جام جهانی برود. او نباید ناامید باشد و باز هم باید صبر کند.»

توس سابقه بازی کردن در دو جام جهانی 2006 و 2010 را دارد و علاوه بر آن در سال 2004 با آرژانتین قهرمان المپیک شد.

 

ماسکرانو: به ناپولی نمی روم

مدافع تیم بارسلونای اسپانیا اظهار داشت ارتباط صمیمانه ای با سرمربی کنونی ناپولی یعنی رافائل بنیتس دارد اما شایعات مربوط به حضورش در این تیم ایتالیایی را تکذیب می کند.

به دلیل رابطه صمیمانه این مربی و بازیکن که قبلا با هم در لیورپول کار می کردند در مطبوعات اسپانیایی این شایعه به وجود آمد که خاویر ماسکرانو قصد دارد به ناپولی برود. وی در این باره به "ال گرافیکو" گفت: قبل از اینکه به بارسلونا بیایم بنیتس سرمربی اینتر بود و من خیلی مشتاق بودم به آن تیم بروم اما این انتقال ممکن نشد. پس از آن من به بارسا آمدم و او به چلسی و پس از آن به ناپولی رفت. این مدافع یادآور شد: من و بنیتس دو دوست کاملا صمیمی هستیم اما قرار نیست که به دلیل این مصدومیت بارسا را رها کنم. من در بارسا کاملا راحت هستم و بنیتس هم کاملا این را می داند. حضور من در ناپولی شایعه ای بیش نیست.

 

درآمد سالیانه 4 میلیون یورویی برای ویدال

آرتورو ویدال در آستانه تمدید قرار داد با تیم یوونتوس قرار دارد این در حالی است که وی به طور همزمان از سوی تیم های منچستریونایتد و چلسی هم پیشنهاد دارد.

ویدال بر سر تمدید قرارداد با یوونتوس به توافق رسیده است و در روزهای آینده این قرارداد جدید را امضا می کند.

بر اساس گزارش توتو اسپورت این بازیکن شیلیایی سه شنبه این هفته بعد از دیدار یوونتوس با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرارداد جدیدی امضا می کند. قرارداد جدید ویدال تا سال 2018 است و او بر اساس این قرارداد جدید سالانه چهار میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

 

اول فکر کن، بعد حرف بزن

بلاتر اکنون باید خیلی پشیمان باشد ، یک اظهار نظر نسنجیده او درباره رونالدو باعث شد تا سیل انتقادها به طرف او سرازیر شود.

رییس فیفا چند روز پیش به کنایه درباره کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید گفته بود که او بیشتر به موهایش می رسد و برای همین در رقابت بر سر تصاحب توپ طلا از مسی شکست می خورد. بعد از هجمه انتقادات به بلاتر به دلیل این اظهار نظر این بار کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به بلاتر حمله کرده است. وی گفت: بلاتر انسانی بسیار حرفه ای و جدی است. او همیشه سعی کرده کار خود را به بهترین شکل انجام بدهد اما گاهی اوقات توانایی هایش از مرز خاصی عبور نمی کند همانند حرف زدنش. آنچلوتی اظهار داشت: صحبت های اخیر او درباره رونالدو واقعا دردناک بود. به بلاتر یادآوری می کنم این خیلی خوب است که انسان ها قبل از اینکه حرف بزنند ابتدا کمی فکر کنند. من خودم همیشه این کار را انجام می دهم.

 

مدافع نیوکاسل در راه چلسی

خوزه مورینیو سرمربی چلسی از سران این باشگاه درخواست کرد که دیوید سانتون دفاع نیوکاسل را جذب کنند.

بر اساس گزارش دیلی میل؛ مورینیو سانتون را در اولویت لیست خرید خود در نیم فصل لیگ برتر قرار داده است. سانتون نیز در ابتدای فصل مورد توجه چلسی قرار داشت اما عملکرد بسیار خوب او در خط دفاع نیوکاسل باعث شد تا مورینیو دوباره به فکر جذب او بیفتد. سانتون زمانی در اینترمیلان بازی می کرد یعنی همان زمانی که مورینیو سرمربی این تیم بود. این دفاع 22 ساله سه سال دیگر با نیوکاسل قرارداد دارد  و این ممکن است برای انتقالش به چلسی دردسر ساز شود.

 

آرسنال هم  سوارز را می خواهد

مهاجم جنجالی تیم لیورپول علاوه بر رئال مادرید در تیررس آرسنال هم قرار دارد .

آرسنال به طور غیر رسمی مشتری سوارز 26 ساله و اروگوئه ای است اما ونگر سرمربی آرسنال اعلام کرده تا دی ماه که زمان نقل و انتقالات نیم فصل است با صحبت کردن مداوم در این باره نمی خواهد تمرکز تیم را به هم بزند.

آرسنال حداکثر پولی که پای لوییس سوارز می دهد 40 میلیون پوند است این درحالیست که رئال مادرید با 42 میلیون پوند به علاوه انتقال کریم بنزما مهاجم خود به لیورپول خواهان به خدمت گیری سوارز است. لوییس سوارز مورد توجه موناکوی فرانسه هم قرار دارد.

 

چیچاریتو فیکس می شود

خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو در هفته های آینده به مهاجم فیکس منچستر یونایتد تبدیل می شود، این وعده ای است که مویس سرمربی منچستر به این مهاجم مکزیکی داده است.

چیچاریتو در چند بازی اخیر منچستریونایتد بسیار درخشان ظاهر شده این در حالی است که او بیشتر به عنوان یار جانشین در نیمه دوم وارد زمین شده است. این ذخیره طلایی تمجید و تحسین مویس را برانگیخته است. مویس در این باره گفت: از چیچاریتو واقعا راضی هستم ، او قطعا می تواند یک بازیکن 90 دقیقه ای باشد چرا که اعتمادم را به خوبی جواب داد. وی افزود: او شروع خوبی در آغاز لیگ نداشت اما اکنون همه چیز فرق می کند. چیچاریتو با عملکرد درخشانش کل تیم را تحت تاثیر خود قرار می دهد. سرمربی منچستر یونایتد گفت: او حتی بهتر از این هم می تواند باشد اما همین حالا هم به این فکر می کنم که او را از ابتدا به میدان بفرستم.

 

جو  هارت نیمکت نشین می شود

جو هارت دروازه بان اول تیم ملی فوتبال انگلستان شاید در تیم باشگاهی خود یعنی منچسترسیتی تبدیل به یک نیمکت نشین شود.

مانوئل پلگرینی سرمربی تیم منچسترسیتی به هیچ عنوان از عملکرد هارت در چند بازی اخیر رضایت ندارد که این موضوع باعث شده تا او تصمیم به نیمکت نشینی هارت بگیرد. وی به گاردین گفت: در مدت زمان کوتاهی تصمیم می گیرم که هارت کجا باید باشد، روی نیمکت و یا درون دروازه. او باید بپذیرد که در چند هفته اخیر اصلا خوب نبوده است.

شماره یک فوتبال انگلستان علاوه بر اینکه در دیدارهای باشگاهی عملکرد بدی داشته درون دروازه تیم ملی فوتبال انگلستان نیز اشتباهات فاحشی از او سر زده است.  

 

مصدومان منچستری

روبین فان پرسی مهاجم تیم منچستر یونایتد با پشت سر گذاشتن مصدومیتش آماده این است که به میادین برگردد.

علاوه بر فان پرسی، فردیناند و نمانیا نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت هایشان آماده بازگشت به ترکیب منچستریونایتد هستند. البته تیم رقیب یعنی منچسترسیتی به اندازه یونایتد خوش شانس نیست. وینسنت کمپانی کاپیتان تیم منچسترسیتی به دلیل مصدومیت تا سه هفته آینده نمی تواند برای تیمش به میدان برود. کمپانی در تمرینات چند روز پیش من سیتی مصدومیتش تشدید شد تا حداقل سه هفته دیگر از ترکیب تیمش دور باشد.

 

پایان مصدومیت کاکا

کاکا مهاجم برزیلی میلان با پایان یافتن دوران مصدومیتش دیشب بعد از هفته ها برای تیمش مقابل فیورنتینا بازی کرد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی میلان با تمجید از بازیکن برزیلی تیمش گفت: کاکا در حال تبدیل شدن به یک ستاره واقعی است. او در تمرینات به خوبی آمادگی خود را نشان داد و من حتم دارم او در هفته های آینده به یکی از ستاره های درخشان میلان و سری آ تبدیل می شود.

آلگری گفت: او صبورانه شرایط سخت را تحمل می کند و همین باعث شد تا او در سال های اخیر به یکی از بازیکنان خوب فوتبال دنیا تبدیل شود. او توانایی این را دارد که به ستاره بزرگ تری هم تبدیل شود.

سرمربی میلان خاطر نشان کرد: او اگر خوب باشد حتی می تواند روی هم تیمی های خود هم تاثیر گذار باشد. کاکا بازیکنی است به میلان بسیار تعصب دارد و وفاداری خود را همیشه نشان داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها