به گزارش نامه، یکی از راه های کسب درآمد تیم ها در کشورهای صاحب فوتبال، پرداخت حق پخش و تبلیغات محیطی است اما این اتفاق در ایران رخ نمی دهد.
در بازی اخیر ایران و تایلند یک فرد اقتصادی برنده مناقصه تبلیغات محیطی شد و مبلغ 210 میلیون تومان پرداخت کرد.
با در نظر گرفتن این مبلغ و تعداد مسابقات تیم های استقلال و پرسپولیس در می یابیم که درآمد فدراسیون از تبلیغات برای 15 بازی هر تیم که میزبان است، مبلغی بیش از 3 میلیارد تومان است.
این در حالی است که هر ساله مبلغی حدود یک میلیارد تومان به هر کدام از دو باشگاه پرداخت می شود که البته حق پخش تلویزیونی نیز در آن لحاظ شده است!
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد