نفت همچنان در حسرت برد آبی می‌سوزد

استقلال 4 بر صفر از نفت پیش است

در تاریخچه این رقابت‌ها هیچگاه نفت موفق به پیروزی مقابل استقلال نشده است.
کد خبر: ۶۰۷۲۷۳
استقلال 4 بر صفر از نفت پیش است

تیم فوتبال استقلال فردا شنبه از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در تهارن میهمان نفت تهران خواهد بود.

استقلالی‌ها در 12 دوره تاریخ لیگ برتر و در هفته‌های سیزدهم این رقابت‌ها صاحب 8 پیروزی شده‌اند و در مقابل تنها یک شکست و 3 تساوی را در کارنامه دیدارهای خود در تاریخچه لیگ برتر به ثبت رسانده‌اند.

استقلال هفته‌های سیزدهم دوره‌های پنجم، نهم و یازدهم را با تساوی پشت سر گذاشته است و در فصل ششم هم دیدار را با نتیجه یک بر صفر به پیکان واگذار کرده‌ است. سایر هفته‌های سیزدهم فصول دیگر با برد آبی‌پوشان تهرانی همراه بوده است.

به گزارش فارس، تیم‌های استقلال و نفت تهران از هفته سیزدهم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی فوتبال ایران در حالی فردا برای هفتمین     بار به مصاف هم می‌روند که در 6 دیدار رو در رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر 4 برد برای آبی‌پوشان و دو تساوی به ثبت رسیده است و جالب اینکه هنوز نفت در تاریخ لیگ از پس استقلال برنیامده و هیچگاه مقابل این تیم هم پیروز نشده است.

در این میان سهم آبی‌پوشان از 14 گلی که در دیدارهای رو در روی استقلال - نفت تهران به ثمر رسیده 11 گل و سهم نفت تهران هم 3 گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 15 در این دیدار باشند.

در این بین نفت تهران از فصل دهم رقابت‌ها، وارد لیگ برتر شده است تا به این ترتیب در تاریخچه دیدارهای استقلال - نفت تهران در 9 فصل ابتدایی لیگ برتر خبری از بازی‌‌های این دو تیم نباشد.

هر 6 بازی گذشته این دو تیم همواره در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده و برای اولین‌بار دیدار این دو تیم در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برتری 3 بر یک استقلال مقابل نفت به عنوان پرگل‌ترین دیدار و برتری 3 بر صفر آبی‌ها هم به عنوان مقتدرانه‌ترین برتری در تاریخچه رویارویی‌های این دو تیم به ثبت رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها