ادعای تازه ای که در خصوص سرمربی پرتغالی تیم ملی مطرح شده است

تقابل کروش با تاج و سازمان لیگ!

گزارش سایت talksport از برترین نفردوم های فوتبال دنیا

کروش در فهرست ۵ مربی‌ای که نفر دوم بهتری هستند

پس از آنکه هافبک کویینز پارک رنجرز اعلام کرد سرمربی پیشین منچستریونایتد فقط یک مدیر بوده نه سرمربی، به ۵ مربی که نفر دوم بهتری بوده‌اند اشاره می‌کنیم.
کد خبر: ۶۰۵۶۸۹
کروش در فهرست ۵ مربی‌ای که نفر دوم بهتری هستند

سایت جام جم ورزشی- ادعای عجیب جوی بارتن در مورد سرمربی پیشین منچستریونایتد به چند دلیل نمی‌تواند حقیقت داشته باشد. بارتن در مورد الکس فرگوسن گفته بود او مربی نبوده بلکه یک مدیر خوب بوده است.

الکس فرگوسن در دوران 39 ساله مربیگری خود موفق به فتح 49 جام شد و در نهایت در پایان فصل گذشته اعلام بازنشستگی کرد. هر چند بارتن اعلام کرده صحبت‌هایش به هیچ وجه نباید به عنوان بی احترامی به فرگوسن برداشت شوند اما پای حرف‌هایش ایستاده است.

صحبت‌های هافبک کویینز پارک رنجرز موجب شده تا سایت talksport به بررسی تفاوت میان مربی و مدیر در تیم‌های مختلف بپردازد. در این گزارش به پنج مربی اشاره شده که یکی از آنها کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

 

کارلوس کروش - رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال

اینکه یک مربی لزوما نمی‌تواند یک مدیر خوب باشد نمی‌تواند در مورد کارلوس کی‌روش مصداق داشته باشد. پس از آنکه او سرمربی چندین تیم باشگاهی و ملی در سراسر دنیا شد و نتیجه‌های خوبی هم نگرفت، به منچستریونایتد برده شد تا به عنوان دستیار الکس فرگوسن در این تیم و جانشین استیو مک لارن شود که هدایت تیم ملی انگلیس را به دست گرفته بود. او پس از سپری کردن یک سال در اولدترافورد،راهی رئال مادرید شد تا جانشین ویسنته دل بوسکه در این تیم شود. او نتیجه‌های خوبی در سانتیاگو برنابئو نگرفت تا پس از 10 ماه اخراج شود و با سری افکنده بار دیگر به منچستریونایتد بازگشت و دستیار فرگوسن شد. او پس از بازگشت روی پیشرفت فوق العاده کریستیانو رونالدو تاثیر گذاشت تا به عنوان یکی از بهترین افراد کادر فنی مورد توجه قرار بگیرد. چند سال بعد باز هم وسوسه مربیگری یک بار دیگر به سراغش آمد تا او یونایتد را ترک کرده و هدایت تیم ملی پرتغال را به دست بگیرد اما تنها دو سال در آن دوام آورد.

به گزارش فارس؛ در این فهرست به چهار مربی دیگر نیز اشاره شده است که به عنوان نفر اول نتوانسته‌اند نتیجه‌های خوبی بگیرند.

*دیوید پلت - سمپدوریا، ناتینگام فارتس

*تونی پارکس - 6 حضور به عنوان مربی موقت در بلکبرن روورز

*سامی لی - بولتون

*کریس هاچینگز - ویگان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها