قوچان‌نژاد از فردا و بیت آشور از شنبه تمرین می‌کنند

2 لژیونر دیگر در جمع اردونشینان تیم ملی

حال و هوای تمرین دیروز بعدازظهر تیم ملی با اضافه شدن دانیال داوری و مسعود شجاعی، متفاوت‌تر از روزهای قبل بود.
کد خبر: ۶۰۴۸۵۳

داوری، دروازه‌بان ایرانی ـ آلمانی تیم ملی فوتبال ایران در بدو ورود به اردو گفت: انگیزه بسیاری برای کمک به تیم ملی فوتبال دارم و تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم به تیم ایران کمک کنم.

مسعود شجاعی، مهاجم ایرانی لاس‌پالماس هم با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در جمع ملی‌پوشان گفت: خوشحالم پس از مصدومیتی که داشتم، کرش مجددا به من اعتماد و به اردوی تیم ملی دعوتم کرد. امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.وی با بیان این که در شرایط خوبی بسر می‌برد، افزود: خوشبختانه همه چیز عالی است. پس از آن که چند بازی در لیگ اسپانیا همراه تیم لاس‌پالماس انجام دادم، شرایط امیدوارکننده‌ای دارم.

پیش از این از جمع لژیونرها، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم خود را به محل کمپ تیم‌های رسانده بودند تا با اضافه شدن داوری و شجاعی، از جمع خارجی‌ها فقط مهرداد بیت آشور و رضا قوچان‌نژ‌اد باقی بمانند. اولی که جدیدترین بازیکن ایرانی تبار فهرست کارلوس کرش است، چهارشنبه شب و پس از بازی تیمش، سن خوزه با کلرادو به تهران سفر خواهد کرد تا از جمعه بعدازظهر یا شنبه صبح در تــمرینات تیم ملی شرکت کند.

این مدافع که گفته می‌شود پیش از این نظر یورگن کلینزمن را برای بازی در تیم ملی فوتبال آمریکا جلب کرده بود، در آستانه سفر به ایران در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی ساکر گفت: خیلی خوشحالم که این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا بتوانم برای تیم ملی ایران بازی کنم. بستگان زیادی در ایران دارم که منتظرند من را از نزدیک ببینند. می‌خواهم شب اول در ایران به همه آنها سلام کنم و بعد از آن روی حضورم در اردوی تیم ملی تمرکز کنم.وی که به دلیل داشتن پدر و مادر ایرانی، فارسی را خوب حرف می‌زند، درباره این‌که پس از رفتن به تهران از مردم و هواداران تیم ملی فوتبال ایران چه انتظاری دارد، گفت: می‌خواهم به تهران بروم و همراه تیم ملی ایران تمرینات فشرده‌ای داشته باشم و بتوانیم بازی بسیار خوبی برابر تایلند انجام دهیم. این یک گام رو به جلو برای من است.رضا قوچان‌نژ‌اد هم امشب وارد تهران می‌شود تا از فردا همراه با سایر اردونشینان برای بازی با تایلند تمرین کند.

تمرین دیروز تیم ملی یک تازه وارد هم داشت؛ کسی که نامش در فهرست اولیه کارلوس کرش نبود، اما با درخشش در هفته دوازدهم لیگ و البته پخش گل‌هایش از طریق برنامه 90، به یکباره سر از اردوی تیم ملی درآورد. این تازه وارد سجاد شهباززاده است. مهاجم تیم فوتبال سایپا که طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و اکنون با شش گل در کنار رضا عنایتی و پریرا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

سکوت ادامه‌دار «کرش»

دیروز هم خبرنگاران زیادی به امید مصاحبه با سرمربی پرتغالی تیم ملی به ورزشگاه آزادی رفتند، اما حکایت دو روز قبل تکرار شد. کرش فعلا قصد صحبت کردن با خبرنگاران را ندارد.آنتونیو سیموئز در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی در مورد مصاحبه نکردن سرمربی تیم ملی نیز گفت: شاید اگر هر روز کرش بخواهد صحبت کند، اصحاب رسانه خسته شوند. در این میان افراد دیگر نیز می‌توانند اظهارنظر کنند. این درخواست خود کرش است؛ البته مطلب حائز اهمیت رابطه خوب کرش و اصحاب رسانه است. مهم آن است که همه اهالی رسانه و کارلوس کرش یک هدف مشترک دارند و آن، موفقیت تیم ملی است.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، در مورد شرایط اردو گفت: برای آمادگی هرچه بیشتر پیش از دیدار با تایلند و هماهنگی هرچه بهتر بازیکنان با یکدیگر اردویی را برگزار کردیم که در آن هم از نفرات جدید و هم از بازیکنانی که در دیدارهای پیشین حضور داشتند، دعوت کردیم.

مربی تیم ملی در پاسخ به پرسشی در مورد دعوت نشدن برخی بازیکنان به تیم ملی گفت: البته این حق هر کسی است که نظر خودش را داشته باشد. نمی‌توانیم نظر همه را جلب کنیم. آنها می‌توانند نظر خود را داشته باشند، ما هم در این میان نظر خود را می‌دهیم.

احتمال غیبت خسرو حیدری

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان در دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر تایلند غایب خواهد بود. خسرو حیدری که در دیدار برگشت استقلال برابر بوریرام تایلند از ناحیه پای چپ آسیب دیده بود، این روزها در حال گذراندن دوران نقاهت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها