سه مرد که مشتریان بانک‌ها را در محله‌های شیراز در استان فارس، تعقیب و در فرصت مناسب با تخریب خودروها، پول‌های داخل آن را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۲۰۳۹
دزدها، مشتریان بانک‌ها را شکار می‌کردند

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سیروس حیدری، رئیس پلیس آگاهی فارس در این باره گفت: چندی پیش مــردی با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایتی عنوان کرد، روز حادثه پس از دریافت چند میلیون تومان پول از بانک، پول‌ها را در خودرویش گذاشته و برای دقایقی به محل کار دوستش رفته و پس از بازگشت، متوجه شده شیشه خودرو شکسته و کیف حاوی پول‌ها سرقت شده است.

وی افزود: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از شکسته شدن شیشه یا قفل خودروها و سرقت پول‌هایشان شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس با اشاره به این که تحقیقات نشان می‌داد سارقان از افراد حرفه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران از طریق کلانتری گل‌سرخ شیراز اطلاع یافتند ماموران این کلانتری یک مرد کیف قاپ را دستگیر کرده‌اند که به سرقت از چند مشتری بانک نیز اعتراف کرده است.

اعتراف دزد حرفه‌ای

حیدری خاطرنشان کرد: با احتمال این که این متهم ممکن است همان فردی باشد که پلیس آگاهی در تعقیبش است، او را تحویل گرفته و به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم در بازجویی اعتراف کرد همراه دو نفر از دو ستانش که آنها نیز سابقه‌دار هستند، از مشتریان بانک‌ها سرقت می‌کرده‌اند.

وی گفت: با کمک همدستانم، مشتریانی را که از بانک پول کلان گرفته و پول‌ها را در خودروهایشان می‌گذاشتند، تعقیب کرده و در فرصتی که آنها خودرویشان را ترک می‌کردند، شیشه یا قفل خودروها را شکسته و پولشان را سرقت می‌کردیم.

رئیس پلیس آگاهی فارس یادآور شد: در پی اعتراف متهم، یکی از همدستان وی نیز دستگیر شد و به همدستی با دیگر متهم پرونده در سرقت‌های سریالی اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی برای کشف پول‌های دزدی و دستگیری سومین همدست آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها