مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی امسال که برنامه زمانی مشخصی از طرف دانشگاه های محل قبولی آنها اعلام نشده است می توانند امروز و فردا، ششم و هفتم مهرماه ۹۲ برای ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۶۰۱۳۱۴
آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی گفت: نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۲ از هفته گذشته بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته که ۱۲۵ هزار و ۳۱۳ نفر در این آزمون پذیرفته شدند.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان و محل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی همزمان با اعلام اسامی آنها از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش انتشار یافته است.

توکلی تاکید کرد: پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ضرورت دارد به منظور آگاهی از زمان ثبت نام در کدرشته محل قبولی مربوطه ابتدا به سایت اینترنتی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند و مطابق برنامه زمانی اعلام شده به همراه مدارک موردنیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگانی که دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی آنها برنامه خاصی از طریق سایت خود برای ثبت نام درنظر نگرفته باشد باید طی امروز یا فردا، ششم ‌و هفتم مهرماه ۹۲ با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کرده و ثبت نام خود را به انجام برسانند.

بنابرآمارهای ارائه شده از سوی سخنگوی سازمان سنجش، تعداد ۱۲۵ هزار و ۳۱۳ نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۲ پذیرفته شده اند که ۴۹ هزار و ۱۰۰ نفر آنها زن و ۷۶ هزار و ۲۱۳ نفر مرد هستند.

در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۲ تعداد ۲۸۱ هزار و ۵۱۵ نفر ثبت نام کردند که ۱۱۸ هزار و ۶۹ نفر آنها زن و ۱۶۳ هزار و ۴۴۶ نفر مرد بودند.

این آزمون در هفت گروه آموزشی ۷۴ کد رشته امتحانی روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه ۹۲ در ۱۴۳ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها