فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:‌ احترام جهان به رئیس‌جمهور ایران و این حرف‌هایی که می‌زنند به علت مقاومت و پایداری ملت ایران است.
کد خبر: ۶۰۱۰۳۶
احترام جهان به رئیس‌جمهور ایران به علت مقاومت ملت ما است

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی  در یادواره شهدای دهستان جواران و عشایر اظهار داشت: احترام جهان به رئیس‌جمهور ایران، خضوع دشمن و این حرف‌هایی که می‌زنند به علت مقاومت و پایداری ملت ایران است و اگر فداکاری و حضور شما ملت نبود این اتفاق در تاریخ نمی‌افتاد.

وی با اشاره به ده‌ها هزار مجروح شیمیایی در ایران ابراز داشت: این مجروحان شیمیایی حاصل تفکری است که در غرب وجود دارد.

سلیمانی با اشاره به انباشت تکنولوژی و سلاح برای ارتش‌ها در شرق و غرب ابراز داشت: ارتش آمریکا 700 میلیارد دلار بودجه نظامی دارد که به اندازه بودجه هشت سال ایران است.

این یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ارتش آمریکا با 700 میلیارد دلار بودجه در افغانستان و عراق چه دستاوردی داشت و یا ارتش رژیم صهیونیستی که پایه این رژیم است و به نظام سرباز شهروندی معروف است و هر چه تکنولوژی جدید بود به این نظام داده است در جنگ 22 روزه، 33 روزه و ... در برابر سازمان عادی و مردمی در لبنان شکست خورد.

سلیمانی گفت: حدود 3 تریلیون دلار خرج جنگ در عراق کردند اما ارتش آمریکا نتوانست برای یک پرواز خود در عراق مصونیت بگیرد و با افتضاح از عراق خارج شد.

سلیمانی اذعان داشت: آن‌ها اشتباه می‌کنند که می‌گویند ایران منطقه را بلعیده است زیرا بلعیدن فرهنگ آن‌ها و نه ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای محدود کردن، منزوی کردن و منهدم کردن ملت ایران تلاش کردند تصریح کرد: نتیجه تمام جنگ‌ها در منطقه پیروزی ملت ایران بود.

سلیمانی در پایان خطاب به دشمنان گفت:‌ معنویت، کلام حق رهبری، پایمردی مردم ایران و تاثیر آن بر ملت‌های دیگر اساس پایداری بود و شما شکست خوردید و ملت ایران پیروز شد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اسماعیل
Netherlands
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
۰
۰
زنده باد سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده دلاور , شجاع ایران اسلامی , یا حق

نیازمندی ها