چاپ سوم کتاب «نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی» نوشته دکتر سید محمد مهدی زاده به بازار کتاب آمد.
کد خبر: ۶۰۰۵۸۳
نظریه های رسانه به چاپ سوم رسید

کتاب نظریه های رسانه، نوشته دکتر سید محمد مهدی زاده یکی از منابه اصلی کنکور کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است که توسط انتشارات همشهری منتشر شده است.

یکی از ویژگی های این کتاب زبان ساده، روان و دانشگاهی آن است که در مقابل زبان دشوار و پیچیده اندیشمندان و ساختارگراها اهمیتی ویژه می یابد.

دکتر مهدی زاده از استادان دانشگاه علامه طباطبایی است که علاوه بر ترجمه متون خارجی، نظریات و نوشته های دیگران را به زبان خود و قابل فهم برای دانشجویان و مخاطبان نگاشته است.

«نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی» در 360 صفحه و با قیمت 15000 تومان برای سومین بار توسط انتشارات همشهری به چاپ رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها