کتاب نظریه های رسانه، نوشته دکتر سید محمد مهدی زاده یکی از منابه اصلی کنکور کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است که توسط انتشارات همشهری منتشر شده است.
یکی از ویژگی های این کتاب زبان ساده، روان و دانشگاهی آن است که در مقابل زبان دشوار و پیچیده اندیشمندان و ساختارگراها اهمیتی ویژه می یابد.
دکتر مهدی زاده از استادان دانشگاه علامه طباطبایی است که علاوه بر ترجمه متون خارجی، نظریات و نوشته های دیگران را به زبان خود و قابل فهم برای دانشجویان و مخاطبان نگاشته است.
«نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی» در 360 صفحه و با قیمت 15000 تومان برای سومین بار توسط انتشارات همشهری به چاپ رسیده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
جاسم غضبانپور، عکاس دوران دفاعمقدس در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
قهرمانان سینمای دفاع مقدس که روزی فرشتهوار و اسطورهای تصویر میشدند، با گذشت زمان به انسانهایی واقعی با شکها و دغدغههای زمینی تبدیل شدند
«جامجم» در گفتوگو با معاون امور دانشجویی وزارت علوم بررسی کرد