کتاب نظریه های رسانه، نوشته دکتر سید محمد مهدی زاده یکی از منابه اصلی کنکور کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است که توسط انتشارات همشهری منتشر شده است.
یکی از ویژگی های این کتاب زبان ساده، روان و دانشگاهی آن است که در مقابل زبان دشوار و پیچیده اندیشمندان و ساختارگراها اهمیتی ویژه می یابد.
دکتر مهدی زاده از استادان دانشگاه علامه طباطبایی است که علاوه بر ترجمه متون خارجی، نظریات و نوشته های دیگران را به زبان خود و قابل فهم برای دانشجویان و مخاطبان نگاشته است.
«نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی» در 360 صفحه و با قیمت 15000 تومان برای سومین بار توسط انتشارات همشهری به چاپ رسیده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در گفتوگو با مدیرکل و دبیر ستاد انتخابات کشور بررسی کرد
فرزانه اسعدی، هنرمند مجسمهساز در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
گفتوگو با هادی رجبی، قهرمان تکواندو هانمادانگ:
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اینکه سالهاست جلوی دوربین دیده نشده، مورد توجه و علاقه مردم است