دورخیز ستاره پرتغالی برای کسب کفش طلا

بیست و یکمین هت تریک رونالدو

در شبی که رئال مادرید پرگل ترین پیروزی شب نخست لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد کریستیانو رونالدو بیست و یکمین هت تریک خود را انجام داد.
کد خبر: ۵۹۸۳۶۸
بیست و یکمین هت تریک رونالدو

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ رونالدو در سال 2010 به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تا شب گذشته بیست و یک بار برای رئال مادرید هت تریک کرده است. رئال در شب نخست لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه شش بر یک گالاتاسرای را شکست داد که سه گل مادریدی ها را رونالدو زد. وی پس از پایان این دیدار گفت: " زدن شش گل در یک مسابقه واقعا عالی است و به ما اعتماد به نفس بیشتری می دهد. ما می خواستیم شروع خوبی در برابر یک تیم خوب داشته باشیم و توانایی هایمان را در همان بیست دقیقه نخست نشان بدهیم. البته گالاتاسرای هم شانس های زیادی برای گلزنی داشت."

رونالدو درباره هت تریک در این دیدار گفت: " من با این فکر که آمارهت تریک هایم را بالا ببرم وارد زمین نشدم. از گلزنی لذت می برم اما حقیقت این است که هت تریک هدف اصلی من نیست. "

این مهاجم پرتغالی رئال مادرید افزود: " رئال در دیدار با گالا تا آنجایی که توانست حمله کرد و فشار آورد، شروع بسیار خوبی برای ما بود اما مهم این است که خوب بودن را در بازی های بعدی هم نشان بدهیم."

بدین ترتیب رونالدو با زدن سه گل در شب نخست فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها و تصاحب کفش طلای اروپا دورخیز کرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها