اتهام بزرگ به آبی و قرمز

رحمان رضایی: پرسپولیس و استقلال تبانی کرده بودند

دربی کسل کننده پایتخت مورد انتقادهای زیادی واقع شد اما مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران چیزی می گوید که با دیگر انتقادات متفاوت است.
کد خبر: ۵۹۵۰۵۹
رحمان رضایی: پرسپولیس و استقلال تبانی کرده بودند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ بحث تبانی بزرگ تر از آن است که بتوان به راحتی درباره آن صحبت کرد اما رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی خیلی راحت درباره این می گوید که تساوی در دربی حاصل یک تبانی بود. او بازیکنان، مربیان و مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس را به ساخت و پاخت متهم کرد. به عقیده او آنها قبل از بازی با هم هماهنگ می‌کنند تا این بازی بدون خونریزی دربیاید. باید دید که سرخ ها و آبی ها نسبت به این اظهارات رحمان رضایی چه واکنشی نشان می دهند. البته فدراسیون فوتبال نیز قطعا باید از رحمان رضایی  به دلیل ادعاهای بودارش پرس و جو کند. شما چه فکر می کنید؛ تساوی در دربی حاصل ضعف فنی بود یا تبانی؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
۰
۰
واسه همین میگن قبل حرف زدن 5 دقیقه فكر كن بعد....!!!
علی اصغر دواتاشیان پور اصف ابادی قروه ای
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
۰
۰
واقعا این بازی از قبل سناریوی ان نوشته شده بود واز حرف های علی دایی وقلعه نویی مشخص بود كه این بازی مساوی خواهد شد وفقط بد به حال تماشا چیان دوتیم
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
۰
۰
وقتی دركل فصل، زمان داربی میشه فرصت مرخصی به كمك مربیان هردوتیم؛وقتی سرپرست تیم درحین بازی چرت میزنه؛وقتی بازیكن ها خمیازه میكشند؛وقتی برای كادر فنی یك تیم اصلا اهمیت نداره كه نیمه دوم بازی شروع شده وبه خودشون زحمت نمیدند كه تشریف بیارن رو نیمكتشون؛وقتی همه توپها به پای بازیكن ها ساییده میشدو......حالا شما چی فكرمیكنید؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
۰
۰
بازیكن های میلیاردی كه یك ریال هم زیادیشونه!!!!!!!!!!!
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها