بیش از یک میلیون سوسک از یک مزرعه پرورش سوسک ها در شرق چین فرار کردند.
کد خبر: ۵۹۱۳۲۲
فرار یک میلیون سوسک از یک مزرعه پرورش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه،​ یک میلیون سوسک از یک مزرعه پرورش سوسک ها  در ناحیه دافنگ در استان جیانگسو در شرق چین از محل نگهداری خود فرار کردند.

به نوشته روزنامه محلی شیادای کوآیبائو، شخصی ناشناس قفل محل تولید سوسک ها را در این مزرعه پرورش سوسک شکست و آنها را فراری داد. صاحب مزرعه این سوسک ها را برای ساخت داروهای سنتی پزشکی چینی پرورش می داد.

وانگ پنگشنگ مالک مزرعه چندی پیش مبلغ 100 هزار یوان معادل 12200 یورو برای خرید 102 کیلو تخم سوسک گونه « پریپلانتا آمریکانا» هزینه کرده بود. پس از رسیدن تخم ها بیش از 1.5 میلیون لارو سوسک از آنها خارج شده بودند. وانگ با دادن  میوه و بیسکویت به لاروها ، آنها را تغذیه می کرد تا زودتر به سوسک بالغ تبدیل شوند.

اکنون بیش از یک میلیون سوسک ناحیه کوچک دافنگ را به اشغال خود در آورده اند. مقامات از اهالی خواسته اند که با مشاهده این سوسک های بزرگ وحشت نکنند. مقامات بهداشتی استان جیانگسو پنج کارشناس را برای عملیات سم پاشی با هدف از بین بردن سوسک ها به ناحیه دافنگ اعزام کرده اند. مترجم:​ بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نوید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
این چینی ها عجب كار هایی می كنند ها !!!!!! لازم به سمپاشی نیست.این چینی ها اگه این سوسك ها رو ببینند به جای كشتنشان این سوسك های بیچاره را یك غذای مفصل درست میكنند و می خورند !!!!!!!!!
افیون
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
اونا كه هر جك و جوونوری رو می خورن براشون بد نمی شه!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
تا چند وقت دیگه سر و كله این سوسكها تو ایران هم پیدا میشه.حالا ما می مونیم و كسایی كه از سوسك میترسن.چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها