حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران و اعضای هیات دولت در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهدای دولت با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۹۱۱۲۱

روحانی و اعضای دولت که در بدو ورود به حرم مطهر مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی قرار گرفته بودند، در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه بر مزار امام خمینی(ره) یاد و خاطره امام راحل و فرزند ایشان را گرامی داشتند. رئیس‌جمهور و اعضای دولت همچنین با حضور در مزار شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر و شهدای دولت با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

در این مراسم علاوه بر رئیس جمهور و اعضای دولت، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) و محمدعلی انصاری رئیس موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) نیز حضور داشتند.

سید حسن خمینی: کسی انتظار حل کوتاه‌مدت مشکلات را ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین، سید حسن خمینی در حاشیه تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) به مناسبت آغاز هفته دولت، تصریح کرد مشکلات آنچنان انباشته شده است که کسی انتظار حل کوتاه‌مدت آن را ندارد.به گزارش ایسنا، وی گفت: امیدوارم دولت مشکلات موجود در زمینه معیشت و مشکلاتی را که در زمینه داخلی و خارجی وجود دارد از پیش رو بردارد.

وی ادامه داد: در جامعه شاهد آن هستیم که مردم با امید بسیار به فکر، دست، اندیشه و سخن دوستان در دولت محترم توجه دارند و ما این امید را گرامی می‌داریم و در واقع آن را نقطه اتکای دولتمردان می‌دانیم و ما نیز همراه مردم چشم امید به فردای بهتر سرزمین‌مان داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها