کمبود شدید آب آشامیدنی در پلدختر

فرماندار پلدختر با بیان اینکه این شهرستان با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه است، از قطعی پنج روزه آب روستای "چم گردله" خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۷۵۲
کمبود شدید آب آشامیدنی در پلدختر

به گزارش مهر، فریدون رشیدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان پلدختر با اشاره به آلودگی یک شیرینی فروشی در این شهرستان اظهار داشت: عدم توجه به کنترل شیرینی فروشی ها موجب این موضوع شده است.

وی ادامه داد: مسئولان هیچگونه توجهی در این زمینه نداشته و حتی اقدام به پلمپ این واحد صنفی متخلف نکرده اند.

وی گفت: در شهرستان پلدختر دستگاه هایی وجود دارند که نسبت به این گونه مسائل بی توجه هستند که ارتقای سلامت و بهداشت جامعه نیازمند توجه همه دستگاهها و متولیان امر است.

رشیدی افزود: امروز دامنه سلامت و امنیت غذایی بسیار گسترده و موضوع سلامت انسان ها و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و یکی از رکن های توسعه جوامع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به خشکسالی های متوالی چند سال اخیر، شهرستان با کمبود شدید آب آشامیدنی روبرو است که این امر پژمردگی و سستی در اهالی ایجاد می کند بنابر این باید مسئولان ذی ربط آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را برای اهالی تامین کنند.

فرماندار پلدختر به قطعی آب آشامیدنی روستای چم گردله پلدختر اشاره کرد و افزود: آب آشامیدنی این روستا پنج روز است که قطع است و دراین فصل گرما مردم سخت در مضیقه قرار دارند مسئولان مربوطه باید به این مهم توجه و در جهت رفع آن اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها