تاخیر ممنوع، حتی یک دقیقه

دایی برای پرسپولیسی ها خط و نشان کشید

اشتباه بزرگ یک سایت انگلیسی درباره علی دایی:

این اسطوره هرگز کارت قرمز نگرفت!

یک سایت انگلیسی با نام "bests of football" نام علی دایی را در زمره اسطوره هایی قرار داد که در دوران بازیگری شان هرگز کارت قرمز نگرفته اند!
کد خبر: ۵۸۷۳۴۱
این اسطوره هرگز کارت قرمز نگرفت!


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ این سایت انگلیسی ضمن تمجید از علی دایی به عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال ملی جهان او را تاثیر گذارترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران معرفی کرد و افتخارات او را بی شمار دانست. اما اشتباه این سایت انگلیسی زبان زمانی بود که   از علی دایی به عنوان بازیکنی نام برد که هرگز در دوران بازیگری اش کارت قرمز نگرفته این در حالی است که علی دایی در دوران بازیگری اش از جمله زمانی که در تیم ملی بازی می کرد یک بار کارت قرمز دریافت کرد. این سایت در ادامه علی دایی را از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال آسیا دانست و بازیکنی معرفی کرد که در فوتبال ایران رقیبی ندارد. این سایت انگلیسی زبان در گزارش خود علی دایی را با لفظ "great ali daei" یعنی علی دایی کبیر یاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
۰
۰
سلام، گرفتن یا نگرفتن یه كارت قرمز مسئله ای نیست مهمم اینه كه علی دایی نام فوتبال ایران را در جهان مطرح كرد و مسیر بازیكنان ایرانی رو به اروپا باز كرد ولی متاسفانه در كشور ما نخبه كشی رسم معمول فرهنگ ماشده ، البته دایی خودش هم باید قدر خودش را بداند و رفتن به حاشیه و مصاحبه های بیخودی كه باعث عدم نتیجه گیری تیم پرسپولیس خواهد شد بپرهیزد مسئله ای كه تیم های رقیب به خوبی به آن پی برده اند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
۰
۰
یك بازی دوستانه با اكوادور بودفكر كنم كارت قرمز گرفت
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
تو یه بازی دوستانه با گواتمالا بودكارت قرمز گرفت كه بازی دوستانه بود سایت انگلیسی درست گفته چون ملاك بازیهای رسمی است

نیازمندی ها