اشتباه بزرگ یک سایت انگلیسی درباره علی دایی:

این اسطوره هرگز کارت قرمز نگرفت!

گفت و گوی هافبک مونته نگرویی پرسپولیس با روزنامه "pobjeda":

دایی بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است

هافبک جدید پرسپولیس پس از امضای قراردادش با سرخپوشان از کار زیر نظر علی دایی ابراز خوشحالی کرد .
کد خبر: ۵۷۷۱۴۲
دایی بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است

مارکو سپانوویچ، هافبک دفاعی 30 ساله مونته‌نگرویی با امضای قراردادی یک ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

روزنامه‌ "Pobjeda" مونته‌نگرو در گزارشی درباره هافبک جدید پرسپولیس، نوشت: مارکو سپانوویچ که قرار بود به تیم راه‌آهن بپیوندد در نهایت با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا در باشگاه بهتری در ایران که یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود، فوتبالش ادامه دهد.

مارکو سپانوویچ با اعلام خوشحالی از پیوستن به تیم پرسپولیس گفت: تصور نمی‌کردم به چنین تیم بزرگی راه پیدا کنم. در پرسپولیس همه چیز در بالاترین شرایط قرار دارد. افتخار می‌کنم که زیر نظر "علی دایی"، بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران کار می‌کنم.

علی دایی که قبل از پرسپولیس در تیم راه‌آهن حضور داشت، قصد داشت تا سپانوویچ را به تیم راه‌آهن ببرد. دایی در راه‌آهن از سپانوویچ در بازی دوستانه برابر تراکتورسازی نیز استفاده کرد؛ مسابقه‌ای که با برتری یک بر صفر راه‌آهن به پایان رسید. با رفتن علی دایی به پرسپولیس، مهاجم سابق بایرن‌ مونیخ تصمیم گرفت تا سپانوویچ را به پرسپولیس ببرد.

سپانوویچ مونته‌نگرویی در لیگ برتر ایران تنها نیست، هموطن او رادمیر جالوویچ، مهاجم سپاهان نیز دیگر مونته‌نگرویی لیگ برتر ایران است. البته به زودی قرار است میلان میاتوویچ، دروازه‌بان مونته‌نگرویی هم به زودی به یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران بپیوندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رسول
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
۰
۰
مثل اینكه پس از پرتغالی ها نوبت مونته گرویی ها است كه از دریایی سرمایه ایرانی استفاده كنند وسر جوانان این سرزمین بی كلاه بماند
رسول
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
۰
۰
ایران برای دیگران

نیازمندی ها