درگیری قاچاقچیان در مکزیک ۴۶ کشته برجای گذاشت

درگیریهای مسلحانه میان دو کارتل بزرگ قاچاق مواد مخدر در مکزیک، دست کم ۴۶ کشته طی چهار روز اخیر در این کشور برجای گذاشته است.
کد خبر: ۵۸۶۰۰۶
درگیری قاچاقچیان در مکزیک ۴۶ کشته برجای گذاشت

درگیری های اعضای دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر گولفو و لس زتاس در روزهای اخیر در شهرهای فرسنیو ، خرز و والپاراییسو واقع در ایالت زاکاتکاس در شمال مکزیک رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری اروپاپرس، این درگیری های خونین پنجشنبه شب در جاده فرسنیو به والپاراییسو آغاز شد که طی آن گروهی از اعضای کارتل گولفو با یک کاروان باند لس زتاس که متشکل از ۱۴ کامیون و ۸۰ نفر بود، حمله کردند.

این خبرگزاری به نقل از منابع پلیس ایالتی نوشت که این درگیری های سنگین در همان روز موجب مرگ دست کم ۳۸ نفر از هر دو باند شد.

بر اساس این گزارش، روز بعد نیز این دو باند در مرکز شهر خرز واقع در ۶۰ کیلومتری غرب زاکاتکاس مرکز ایالت به درگیری با هم پرداختند که نتیجه آن، حداقل ۸ کشته از هر دو طرف بود.

پلیس خبر این درگیری‌ها را امروز دوشنبه اعلام کرد زیرا مقامهای محلی و فدرال نمی‌ خواستند انتشار آن به برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی و آواز که روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در ایالت زاکاتکاس برگزار شد و از نظر اقتصادی برای منطقه اهمیت فراوانی داشت، لطمه بزند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها