خرید 3 میلیون ریال شارژ از حساب مشتری

صاحب کافی نتی که در نیم ساعت، سه میلیون ریال شارژ از حساب مشتری بی خبر خود خریداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۵۷۱۵
خرید 3 میلیون ریال شارژ از حساب مشتری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ تراب نورالهی رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: فردی با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامشهر، طی شکایتی مدعی شد که جهت انجام ثبت نام اینترنتی به یک کافی نت در اسلامشهر مراجعه کرده و متصدی کافی نت به بهانه اینکه حساب بانکی وی فاقد وجه لازم برای ثبت نام است، از وی خواسته تا با کارت عابر او اقدام به ثبت نام نماید و به این ترتیب مشخصات و رمز عبور کارت عابربانک وی را اخذ کرده است.

شاکی در ادامه اظهاراتش مدعی شد که پس از نیم ساعت، با بررسی موجودی حساب خود متوجه شد که مبلغ سه میلیون ریال بیش از مبلغ ثبت نام از حسابش کم شده است.

سرهنگ نورالهی افزود: با توجه به تخصصی بودن پرونده ادامه رسیدگی به آن به کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران سپرده شد.در این راستا با تلاش های کارشناسان این پلیس و شناسایی مسیرهای برداشت و اخذ استعلامات لازم مشخص شد که برداشت از حساب توسط کافی نت مورد نظر انجام گرفته است.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده متصدی کافی نت با هماهنگی قضایی احضار و در بررسی اولیه ضمن اعتراف به بزه انتسابی، اظهار داشت که در این رابطه اشتباهی صورت گرفته و قصد انجام سرقت نداشته است.

گفتنی است؛ متهم با پرداخت وجه مذکور، رضایت شاکی را جلب کرد و پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها