حمله دزد چاقو به دست به مردم

مرد چاقو به دست که مقابل دستگاه‌های خودپرداز، به شهروندان مشهدی حمله و پول و کارت اعتباری آنها را سرقت می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۴۹۳۸
حمله دزد چاقو به دست به مردم

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی از مرد جوانی به اتهام سرقت شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، او شب‌هنگام برای برداشت پول از حسابش به دستگاه خودپردازی در منطقه قاسم‌آباد مشهد رفته که مرد جوانی با چاقو به وی حمله و پس از سرقت پول‌هایش فرار کرده است.

وی افزود: در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و تحقیق کارآگاهان برای دستگیری متهم آغاز شد تا این‌که افراد دیگری هم با مراجعه به پلیس آگاهی، در این ارتباط شکایت‌هایی مطرح کردند.

فریاد‌های مالباخته، سارق را به دام انداخت

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده از شاکیان و چهره‌نگاری رایانه‌ای از دزد فراری، معلوم شد شاکیان در دام یک نفر گرفتار شده‌اند. بنابراین جستجو‌ها ادامه یافت تا این‌که شامگاه چهارشنبه نهم مرداد امسال ماموران هنگام گشتزنی در منطقه قاسم‌آباد مشهد با شنیدن فریاد کمک‌خواهی مردی محل را بررسی و مشاهده کردند دو مرد مقابل یک دستگاه خودپرداز با هم درگیر شده‌اند که یکی از آنها با دیدن پلیس فرار کرد. ماموران هم وی را تعقیب و دستگیر کردند.

ناکامی متهم در آخرین سرقت

در تحقیق از شاکی معلوم شد او قصد برداشت پول از حسابش را داشته که متهم با تهدید چاقو، پول‌هایش را دزدیده و می‌خواسته کارت اعتباری بانکی‌اش را نیز بگیرد که با هم درگیر شده‌اند و سارق از سوی پلیس دستگیر شده است.

کریمی افزود: در پی اظهارات شاکی، ماموران متوجه شدند سارق دستگیر شده همان متهم فراری است که پلیس در تعقیبش بوده است. به این ترتیب متهم با اعتراف به دزدی از مردم مقابل دستگاه‌های خودپرداز عنوان کرد، شب‌ها با پرسه زدن در خیابان‌های شهر، به افرادی که قصد برداشت پول از دستگاه‌های خودپرداز را داشتند باچاقو حمله و به زور پول و کارت اعتباری‌شان را سرقت می‌کرده و فرصت مقاومت به مالباخته‌ها نمی‌داده است.

بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها