راهپیمایی روز جهانی قدس امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در پاسخ به ندای تاریخی رهبرکبیر انقلاب و دفاع از قدس شریف در سراسر ایران اسلامی آغاز ‌شد. روز جهانی قدس ، روز اعلام برائت از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و ملت ایران اسلامی بار دیگر در دفاع از مظلومان فلسطینی ، با برپایی راهپیمایی با شکوه ، فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند.
کد خبر: ۵۸۴۶۶۸
راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور آغاز شد

در تهران اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه  به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند.

راهپیمایان تهرانی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... سر دادند.

راهپیمایی در خراسان رضوی

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی با شور و صلابت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

این راهپیمایی در مشهد مقدس از میدان شهدای مشهد  با حضور پر شور مردم  آغاز شد.

حضور هزاران نفر از مردم شریف  مشهد مقدس پیر و جوان  ، زن و مرد  از همه  گروههای مردمی شامل  دانشگاهیان  ، حوزویان ، اصناف ، کارمندان ، نیروهای نظامی و انتظامی خانواده معظم شهدا، ایثارگران ، جانبازان و معلولان ، هنرمندان ، ورزشکاران  همه و همه  از  آغاز راهپیمایی مشهود است  همه آمده اند تا  فریاد آزادی خواهان و حمایت از مظلومان جهان را سر دادند.

کودکان نیز که پرچم های ایران را در دست دارند در این راهپیمایی حضور یافته اند تا به دشمن اعلام کنند ما همان  غیور مردان و غیور زنان فردای ایران هستیم که با مشتهای کوچک اما دلی بزرگ برای دفاع از آرمانهای اسلامی  و ملت مظلوم فلسطین  از اکنون در صحنه آماده ایم.

پارچه نوشته های با موضوع قدس شریف ، بیداری اسلامی  و حمایت از قدس  ، نابودی صهیونیسم  و ایادی استکبار و همچنین تصاویری از رهبر معظم انقلاب و امام راحل در دست راهپیمایان است .

راهپیمایی روز قدس در خراسان جنوبی

روزه داران خراسان جنوبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس پیروی از ولایت فقیه را به نمایش گذاشته و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندای الله اکبر سر دادند.

حضورگسترده جوانان ، ورزشکاران ، معلولان ، کودکان و مادرانشان و سالمندان جلوه های ویژه این راهپیمایی با شکوه است.

راهپیمایی روز قدس در فارس

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه فارس با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن دست نوشته های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نابودی استکبار را فریاد زدند.

مردم فارس از خرد و کلان ، زن و مرد و گروهها و تشکل ها و اقشار مختلف اصناف از  دانشگاهی ، حوزوی ، کارمند تا نیروی نظامی و انتظامی خانواده شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و معلولان و هنرمندان ، ورزشکاران در راهپیمایی امروز شرکت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها