شاید لیورپول به ایران بیاید

مدیر باشگاه لیورپول: دژاگه را می خواستیم

به گفته مدیر باشگاه لیورپول، آنفیلدی‌ها برای جذب اشکان دژآگه بررسی‌هایی را انجام دادند ولی در نهایت از خرید بازیکن تیم ملی ایران منصرف شدند.
کد خبر: ۵۸۳۹۸۸
مدیر باشگاه لیورپول: دژاگه را می خواستیم


 مدیر باشگاه لیورپول  درباره بازیکن ایرانی شاغل در باشگاه فولام در گفت و گو با  ایسنا اظهار داشت: "در پیش‌فصل بررسی‌هایی در مورد دژآگه انجام دادیم. او مدنظر ما بود. دژآگه بازیکن خوبی است و سطح خوبی دارد و برای لیگ برتر قابل قبول است اما مربیان برای لیورپول بازیکنی باقابلیت‌های بالاتر را مدنظر داشتند و به همین دلیل از خرید او منصرف شدیم تا بازیکن دیگری را جذب کنیم."

وی همچنین از طرفداران بیشمار لیورپول در ایران اسقبال کرد و گفت: "لیورپول باشگاهی است که در تمام دنیا طرفداران خودش را دارد و جز محبوب‌ترین باشگاه‌های دنیاست. ما هم می‌دانیم لیورپول در ایران هواداران زیادی دارد و از این بابت خوشحال هستیم. باید بررسی کرد چطور می‌شود با این طرفداران ارتباط نزدیک‌تری را برقرار کرد."

مدیر باشگاه لیورپول در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حضور قرمزهای آنفلید در ایران ابراز کرد: "همه چیز امکانپذیر است. تا به حال سفر به ایران را بررسی نکردیم و برنامه‌ای برای سفر به این کشور نداشتیم اما شاید روزی این شرایط باشد که به ایران هم بیاییم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها