ما پورشه و بنز می‌دهیم، آقایان قرارداد دو میلیاردی امضا می‌کنند. همین جمله کوتاه از محمد رویانیان برای دامن زدن به یک جنگ لفظی جدید میان مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کافی بود.
کد خبر: ۵۸۱۰۸۵

علی فتح‌الله‌زاده با این استدلال که منظور رویانیان با اوست، نسبت به صحبت‌های مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد تا فضای رسانه‌ای، برای چندمین بار طی دو سال گذشته شاهد بگومگوهای این دو مدیر فوتبال باشد. مدیرعامل استقلال با انتقاد از خریدهای میلیاردی رویانیان، خطاب به او گفت: دو سال است در این فوتبال هستید اما موفقیتی ندارید. هنوز هم روی صحبت‌هایم هستم و می‌گویم که سال گذشته پورشه به بازیکنان دادید. این کار را وقتی انجام می‌دادید که در ستاد سوخت بودید، اما حالا که از این ستاد رفته‌اید خبری از پورشه نیست. سال گذشته سقف قرارداد وجود داشت و به ما مجوز نمی‌دادند که بازیکنی بالای سقف قرارداد ببندد اما شما سقف را شکستید و با وعده‌های کلان و رقم‌های بالا فوتبال را خراب کردید.

مدیرعامل استقلال با تکذیب این صحبت رویانیان که با پنج بازیکن، قراردادهایی بالای یک و نیم میلیارد تومان بسته است، افزود: امسال سقفی وجود ندارد و چیزی نیست که بخواهیم آن را پنهان کنیم اما محض اطلاع باید بگویم که ما سقف را رعایت کردیم. امیدوارم امسال که رویانیان می‌خواهد کمتر پول بدهد آن بازیکنانی که سال گذشته پورشه گرفتند، بتوانند شرایط باشگاه را تحمل کنند.

این اظهارات باعث شد این‌بار رویانیان در واکنش به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده مصاحبه کند: الان مهم‌ترین وظیفه من خدمت به هواداران است و وقت ندارم که زیاد جواب این حرف‌ها را بدهم، اما نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در خصوص برخی حرف‌های من که اسمی از کسی نیاورده‌ام، ناراحت شده‌اند. این برای من و مردم خیلی جالب است.

رویانیان که با فارس صحبت می‌کرد، همچون فتح‌الله‌زاده همتایش را خطاب قرار داد و افزود: شما به خودتان اجازه داده‌اید در خصوص من و ستاد سوخت حرف بزنید، اما به این موضوع اشاره نکردید که از حضور من در ستاد سوخت چقدر منفعت بردید. همه خبرنگاران تلاشگر، زحمتکش و متفکر هستند، اما از شما که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده‌اید بابت این حرف‌ها تعجب می‌کنم.

سیدجلال حسینی، مدافع ملی‌پوش قرمزها هم درباره جدیدترین صحبت‌های فتح‌الله‌زاده که برای چندمین بار به مساله پورشه گرفتن بازیکن پرسپولیس اشاره کرده است، به ایسنا گفت: دوست ندارم دیگر درباره این مساله صحبتی کنم. فقط این را می‌دانم که بازیکنان پرسپولیس این روزها از این حرف‌ها خیلی ناراحت هستند و واقعا خسته شده‌اند. اگر کسی بار دیگر از این حرف‌ها بزند، مطمئن باشید که بازیکنان پرسپولیس از او شکایت خواهند کرد. آقای فتح‌الله‌زاده باید ثابت کند که بازیکنان پرسپولیس پورشه گرفتند. آیا سندی برای حرف‌هایتان دارید؟ اگر اتهامات خود را ثابت نکنند، نه من بلکه همه بازیکنان پرسپولیس شکایت خواهیم کرد. آنها متاسفانه فقط می‌خواهند فشارها را روی پرسپولیس بیشتر کنند، اما مردم واقعیت‌ها را می‌دانند.

آتش‌بس پرسپولیس و سپاهان

جنگ لفظی رویانیان و فتح‌الله‌زاده در حالی بالا گرفته است که در جبهه دیگر جمعی از مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در جلسه‌ای مشترک اختلاف‌های موجود را کنار گذاشته و بر سر شکایت‌های مطرح شده علیه یکدیگر به توافق رسیدند.

یعقوب کریمی و شجاع خلیل‌زاده بازیکنانی بودند که ابتدا با پرسپولیس قرارداد بستند و از این باشگاه پول هم گرفتند، اما در نهایت به سپاهان رفتند. پرسپولیس خواستار بازگشت پولی که به این دو بازیکن داده بود، شد و در آن سو نیز سپاهان پولی را که به دهنوی داده بود از پرسپولیس طلب کرد. این یکی از مواردی بود که دو باشگاه بر سر آن توافق کردند و قرار شد هر باشگاه پول خود را پس بگیرد.با وجود این توافق کمیته انضباطی باید به‌زودی رای خود را درباره شجاع خلیل‌زاده، یعقوب کریمی و قاسم دهنوی اعلام کند. احتمال محرومیت دو، سه جلسه‌ای و جریمه برای این سه بازیکن وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها