بازیکنان ایران از مردم می خواهند پیروزی های والیبال را بزرگ بشمارند

ملی پوشان والیبال:شما را به خدا فکر نکنید اتفاقی است

ملی پوشان والیبال ایران به پیروزی مقابل آلمان ایمان داشتند اما شاید خودشان هم باورشان نمی شد که پدیده سال گذشته لیگ جهانی با چنین نتیجه سنگینی مقابل آنها شکست بخورد.
کد خبر: ۵۷۸۸۴۷
ملی پوشان والیبال:شما را به خدا فکر نکنید اتفاقی است

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ گفته های برخی از ملی پوشان والیبالیست را بعد از بازی نخست مقابل آلمان در زیر می خوانیم :
معروف: روند بازی ایران رو به رشد است

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: دو مهره کلیدی تیم آلمان را در بازی امروز مهار کردیم و تمرکز آنان را بر هم زدیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری بعد بازی با المان افزود: آلمان یکی از قدرت های والیبال جهان است و بچه های ما با نمایش بسیار خوب موفق به شکست این تیم شدند.
وی با بیان اینکه ایران در بازی های لیگ جهانی ترکیب های مختلفی را اجرا کرد و این کار خیلی خوشحال کننده است، گفت: روند بازی تیم ایران رو به رشد است و هر بازی بهتر از بازی قبلی می شویم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: بردهای ما اتفاقی نبوده و پیروزی بر آلمان نیز این موضوع را ثابت کرد. اگر در نخستین بازی با روسیه روبرو نمی شدیم، حتما این تیم را نیز شکست می دادیم.
معروف با بیان اینکه بازیکنان با خستگی سفر به سالن مسابقه آمدند، گفت: اما وقتی هواداران را دیدند، تمامی مشکلات فراموش شد و شرایط روحی و روانی بسیار خوبی بر بازیکنان حاکم شد و بهترین نتیجه ممکن به دست آمد. این پیروزی یک سورپرایز بزرگ بود.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در برابر آلمان سه بر یک به پیروزی رسید تا نخستین برد سه بر صفر خود در لیگ جهانی را نیز تجربه کند.

زرینی : خود ما از بازی لذت بردیم
 
وی اظهار داشت : آلمان تیم خوبی بود اما قدرت ما بر آنها چربید. امیدوارم در بازی فردا نیز برنده مسابقه شویم. بازی بسیار خوبی را انجام دادیم از همان ابتدا برتر از حریف بودیم و گیم‌ها را با اختلاف بردیم.
 
 
 
وی ادامه داد: برگزاری 4 مسابقه مقابل ایتالیا و کوبا و خستگی این سفرها بازیکنان را دچار خستگی کرده بود اما خوشبختانه با  حضور تماشاگران انگیزه ما بسیار زیاد بود .
 
 
موسوی: اعتماد به نفس ما بالا رفته است
 
 ملی‌پوش والیبال گفت:ما پس از بازگشت از کوبا خسته بودیم اما می‌دانستیم که بازی سختی در تهران داریم و به همین علت خودمان را خوب آماده کرده بودیم. در این بازی اعتماد به نفس ما چند برابر همیشه بود و حالا دیگر به سکوهای جهانی می اندیشیم.
 
 

وی ادامه داد: حضور تماشاگران آن هم در ماه رمضان انرژی زیادی به ما داد. واقعا ما در لیگ جهانی در مسابقاتی که میزبان بودیم تماشاگران حمایت بسیار خوبی را انجام دادند. امیدوارم در بازی بعدی نیز مقابل آلمان بازی خوبی داشته باشیم.
 
وی گفت: ‌ما اگر در دیدار مقابل روسیه می‌توانستیم امتیاز بگیریم شاید الان شانسی برای صعود داشتیم.
 
ظریف:امیدوارم سال آینده صعود کنیم
 
دریافت کننده تیم ملی والیبال با اشاره به دیدار برابر ایتالیا و کوبا  گفت: تیم ما قدرت زیادی پیدا کرده و دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند ما را دست کم بگیرد.‌در آن بازی‌ها هم نمایش بسیار خوبی داشتیم. ایتالیا را یک بار در خانه بردیم و کوبا را دو بار در زمین خودشان مغلوب کردیم. اما متاسفانه شانسی برای صعود پیدا نکردیم. امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم به دور دوم صعود کنیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: ما برای برد به میدان رفته بودیم و خوشبختانه همین اتفاق افتاد. تماشاگران در این بازی سنگ تمام گذاشتند و ما را شرمنده کردند. این پیروزی مستحق آنها بود و امیدوارم در بازی فردا نیز ما را یاری کنند.
 
محمودی: آلمان می دانست حرف برای گفتن ندارد
 
شهرام محمودی پس از برتری 3 بر صفر مقابل آلمان در لیگ جهانی اظهار داشت:آلمان یکی از تیم‌های خوب اروپاست اما دیدید که مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.پس از بازگشت از کوبا  می‌دانستیم بازی دشواری در تهران داریم. هواداران از ما برد می‌خواستند و تمام توان خود را به کار گرفتیم و خوشبختانه توانستیم پیروز شویم.
 
 
ملی‌پوش والیبال گفت:‌ فردا هم یک بازی مقابل آلمان داریم که امیدوارم در آن مسابقه هم موفق عمل کنیم. هواداران واقعا حمایت خوبی داشتند و سهم زیادی در این موفقیت دارند.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها