سرمربی تیم ملی والیبال آلمان به قدرت بازی ایران برابر تیمش اعتراف کرد و گفت این بهنرین بازی ایران در لیگ جهانی بود.
کد خبر: ۵۷۸۷۹۳
سرمربی تیم والیبال آلمان:انگار در زمین نبودیم!

ویتال هینن پس از دیدار امروز جمعه تیمش برابر تیم ملی والیبال ایران که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: روز بدی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان عملکرد بسیار بدی داشتند. در واقع ایران با خودش بازی کرد و آلمان در زمین حضور نداشت. به نظرم ایران بهترین بازی اش در لیگ جهانی را به نمایش گذاشت و ما در بازی حضور نداشتیم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی گفته بود یا 3 بر صفر می بریم و یا 3 بر صفر می بازیم خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم من جوان هستند و وقتی یک گیم را از دست می دهند سخت به بازی برمی گردند. وقتی 2 بر صفر عقب بودیم هر کاری کردم تا بتوانیم به بازی برگردییم اما ثمری نداشت. طبیعی است هر مربی دیگری هم جای من عصبی می شد. وقتی تیم به این شکل می بازد دیگر جای هیچ بهانه ای نیست و فقط باید سکوت کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان خاطرنشان کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که ایران تیم بسیار خوبی است و باید مراقب این تیم باشیم اما با تمام توان و انگیزه ای که داشتیم نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و انگار در زمین حضور نداشتیم. ما روز بدی را پشت سرگذاشتیم اما قطعا در دیدار فردا شرایط بهتری خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پ ك
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
۰
۰
تیم ایران گل كاشت،خسته نباشید بچه ها ما منتظریم فردا هم ببرید
پ ك
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
۰
۰
از همه ی هموطن هام خواهش میكنم با احترام به تیم مقابل انگیزه اشونو واسه بردن زیاد نكنید،متشكرم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها