تکذیب چند باره یک شایعه؛

دایی دست از سر آندو برنمی دارد!

تیموریان بارها اعلام کرده علاقه ای به بازی کردن در پرسپولیس ندارد اما شایعات پیرامون انتقال این هافبک ملی پوش به تیم سرخ ها باز هم دهان به دهان می چرخد.
کد خبر: ۵۷۵۸۶۵
دایی دست از سر آندو برنمی دارد!

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ آندو هر چقدر بیشتر خبر حضور در پرسپولیس را تکذیب می کند کمتر نتیجه می گیرد چون هر روز خبر جدیدی در این مورد منتشر می شود. دلیل کمرنگ نشدن این شایعات به علاقه علی دایی به بازی تیموریان برمی گردد. با اینکه تیموریان با عذر خواهی از علی دایی به او پیغام داده نمی خواهد به پرسپولیس بیاید اما باز هم سرمربی سرخ ها از گوشه و کنار به او پیغام و پسغام می دهد که نظرش را عوض کند.

آندو می خواهد تعصبش را به استقلالی ها ثابت کند اما علی دایی دست بردارد نیست. آندو برای چندمین بار در چند روز اخیر به علی دایی " نه " گفت اما گویا این ماجرا همچنان ادامه دارد. علی دایی دست از سر تیموریان برنمی دارد و به همین دلیل شاید در روزهای آینده اتفاق جدیدی افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
۰
۰
با سلام
اگر اینچنین باشد!!! آقای دایی هم اشتباه میكند چون بازیكنی كه دلش با باشگاه نباشد بدرد نمیخورد هر چند در این فوتبال بی حساب و كتاب و پولكی ما همه چیز امكان پذیر است و دلالان می توانند همه كاری را انجام دهند مگر خود آقای دایی چگونه قرارداد با راه آهن را فسخ كردند و به پرسپولیس آمدند بالاخره بده بستانهایی بود كه ایشان هم تشریف آوردند .بده بستانهایی كه كم كم نمایان میشوند مثل هواپیمای اختصاصی و ....

نیازمندی ها