درگیری دو باجناق در یک واحد کشتارگاه دام در جاده کمربندی کهریزک با قتل پسر جوانی پایان یافت.
کد خبر: ۵۷۵۵۷۱
پسر جوان قربانی درگیری باجناق ها شد

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، صبح روز 29 آذر ماه 1391، مأموران کلانتری قلعه نو از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک فقره «نزاع و درگیری منجر به قتل» در مقابل درب ورودییک واحد کشتارگاه دام در جاده کمربندی کهریزک قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد که فردی به هویت «حامد . پ» (23 ساله)، با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و دو نفر به اسامی «فرشاد . ت» (24 ساله) و«محمدرضا . ص» (30 ساله)، پس از ارتکاب جنایت و با یک دستگاه خودروی مگان از محل متواری شده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور دادرس شعبه 102 کهریزگ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم  کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت اطلاع پیدا کردند که واحد کشتارگاه مجهز به دوربین های مداربسته است؛ علاوه بر دوربین های مداربسته که صحنه نزاع و درگیری را به صورت کامل ضبط کرده بود ، شهود صحنه جنایت نیز در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان کردند که «فرشاد» و «محمدرضا» در حال خارج شدن از کشتارگاه بودند که در همان لحظه حامد (مقتول) به همراه یکی از دوستانش به نام «حسین . ع» (45 ساله)، قصد ورود به داخل کشتارگاه را داشتند که ناگهان در مقابل درب ورودی با یکدیگر درگیر شده و حامد با قمه به سمت فرشاد و محمدرضا حمله ور شده و آنها را زخمی کرده؛ فرشاد و محمد نیز با چاقوهای مخصوص کشتارگاه که همراه خود داشتند، ضرباتی را به  حامد وارد و پس از ارتکاب جنایت، با خودروی مگان متعلق به فرشاد از محل متواری شده اند.

دستگیری و اعتراف به جنایت

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده (اظهارات شهود و تصویر بدست آمده از دوربین های مداربسته) که طی آنها عاملان جنایت شناسایی شده بودند، کارآگاهان به محل سکونت هر دو متهم در شهرری مراجعه و اطلاع پیدا کردند که فرشاد و محمدرضا ، پس از ارتکاب جنایت از محل سکونت خود متواری شده اند.

تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهمان ادامه داشت تا نهایتا با انجام سلسله اقدامات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه «فرشاد» و «محمدرضا» در منطقه تهرانپارس شدند.

مخفیگاه متهمان تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام هر دو متهم یکشنبه 9 تیر ماه 1392 دستگیر، به اداره دهم منتقل و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.

فرشاد در خصوص انگیزه ارتکاب جنایت و قتل «حامد . پ» به کارآگاهان گفت:«هیچ مشل شخصی با حامد نداشتم و اختلاف من با حسین بود؛ من و حسین تا حدود یک هفته قبل از جنایت با یکدیگر باجناق بودیم تا اینکه حسین از همسرش (خواهر زن فرشاد) متارکه کرد و از آن زمان بود که اختلاف من و حسین آغاز شد و او دائما با تماس های تلفنی مرا تهدید می کرد».

فرشاد در خصوص روز جنایت به کارآگاهان اظهارداشت:«روز حادثه و پس از پایان کار، در حال خروج از کشتارگاه بودیم که به صورت کاملا اتفاقی با حسین و حامد روبرو شدیم ؛ حسین به من نگاه بدی کرد و فریاد زد:«بزن»؛ ناگهان حامد یک قبضه قمه از پشت کمرش بیرون کشید و به سمت من و محمدرضا حمله ور شد و هردونفرمان را مجروح کرد ؛ ما نیز چندین ضربه به حامد زدیم که او بر روی زمین افتاد و بلافاضله از محل متورای شدیم».

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:«توجه به اظهارات شهود ، تصاویر بدست آمده از صحنه جنایت و همچنین اعترافات صریح متهم در ارتکاب به جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمان جهت انجام تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
۰
۱
بیخودنیست كه میگن باجناق فامیل نمیشه
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
۰
۰
حالا كدومشون زدن ومقصر اصلی كدوم هست؟

نیازمندی ها