صدیقی: رسانه ملی امتحان خوبی پس داد

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که رسانه ملی بار دیگر در انتخابات امتحان خوبی پس داد، گفت: انتخابات، دشمن را مایوس کرد و دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ را به اثبات رساند.
کد خبر: ۵۷۴۷۰۶

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم صدیقی در خطبه‌های دوم نماز جمعه تهران افزود: دشمن با روش‌های پیچیده و تجارب گذشته خود و همچنین با موفقیت نسبی که در سال ۸۸ به‌دست آورده بود، می‌خواست فرصت بزرگ انتخابات را به چالش و تهدید تبدیل کند.

وی ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب این بار هم تصور می‌کردند می‌توانند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف یا دست‌کم حضور آنها را کمرنگ سازند، اما خداوند مردم ایران را دوست داشت و نگذاشت مردم ایران دشمن شادکن باشند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با بیان این‌که دشمن تمام نقشه‌های خود را برای بیرنگ کردن انتخابات آماده کرده بود تا صف پرشور مردم در انتخابات را بشکند و وحدت مردم فراهم نشود، اظهار کرد: اما خداوند انتخابات را یکی دیگر از عرصه‌های اراده خود قرار داد و مردم هم نشان دادند که استحقاق این عنایت خداوندی را دارند.

صدیقی سپس به بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با تزریق بصیرت و سخنان بسیار بیدارگرانه خود، باعث شدند چنین حماسه سیاسی خلق شود. امام‌ جمعه موقت تهران افزود: خطیبان نماز جمعه سراسر کشور، دست‌اندرکاران انتخابات در وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات و شورای نگهبان این اطمینان و فضا را برای مردم کشور فراهم کردند تا هیچ‌کس بهانه‌ای نداشته باشد تا برگزاری انتخابات را زیر سوال ببرد.

صدیقی تصریح کرد: دست‌اندرکاران انتخابات سنگ تمام گذاشتند و ما نیز به سهم خودمان و به نمایندگی از ملت شریف ایران از همه دست‌اندرکاران قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: انتخابات و روند برگزاری آن به گونه‌ای بود که حتی دشمنان اعلام کردند حضور مردم در انتخابات محیرالعقول بود.

خطیب نماز جمعه تهران به فاجعه هفتم تیر اشاره کرد و گفت: در این روز بهترین سرمایه‌های کشور و متفکران و خادمان این ملت و در راس آنها آیت‌الله بهشتی شهید شدند. صدیقی با اشاره به سوء قصد به رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه ۱۳۶۰ گفت: این سوء قصد شاید یک تقدیر بود تا رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ذخیره برای ملت ایران حفظ شود تا ایشان در کنار امام خمینی(ره) جای خالی شهید بهشتی را با تدبیر و صلابت پر کنند و پس از امام خمینی، مردم را بدون هیچ توقفی به سوی مسیر پیشرفت و توسعه پیش ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها