معاون فنی مرکز مدیریت توسعه شبکه بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پرونده الکترونیک سلامت تاکنون برای ۳۱ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۲۴۴ ایرانی تشکیل شده است.
کد خبر: ۵۷۴۵۴۳
پرونده الکترونیک سلامت برای بیش از ۳۱میلیون ایرانی تشکیل شد

رضا مظهری امروز پنجشنبه در نشست خبری با بیان مطلب فوق، افزود: اطلاعات دموگرافیک (جمعیت) و پایه این تعداد جمعیت از سوی ۲۲۰ پزشک خانواده در مراکز دولتی و خصوصی وارد سامانه پزشک خانواده شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۶۰ سامانه الکترونیک پزشک خانواده در کشور ایجاد شده به آن معنا که به ازای هر شهرستان یک سامانه وجود دارد.

معاون فنی مرکز مدیریت توسعه شبکه بهداشت وزارت بهداشت، افزود: همچنین تاکنون ۹ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۷۰۳ نفر پزشک خانواده خود را در کشور انتخاب کرده اند.

مظهری اظهارداشت: ویزیت پایه شامل تشکیل شناسنامه سلامت بر مبنای مواردی مانند تغذیه، استعمال دخانیات و سابقه بیماری نیز برای حدود ۵۰۰ هزار نفر انجام شده و ۲۱ میلیون رکورد اطلاعاتی آنها ضبط شده است.

وی افزود: در تهران نیز تاکنون ۹۲۶ نفر ویزیت پایه شده اند و به ازای هر نفر ۳۷ رکورد اطلاعاتی ثبت شده است.

معاون فنی مرکز مدیریت توسعه شبکه بهداشت وزارت بهداشت، گفت: تاکنون دو هزار و ۷۴۴ پزشک عمومی برای شرکت در برنامه پزشک خانواده در تهران اعلام آمادگی کرده اند که این تعداد در کل کشور به ۵۴ هزار نفر می رسد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها