متهمان از چندی پیش در روستاها و شهرها طبابت غیر قانونی می‌کردند

2 دندانپزشک قلابی به آخر خط رسیدند

دو دندانپزشک قلابی که در شهرستان کوهبنان استان کرمان به درمان مردم اقدام می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۴۰۸۱

به گزارش جام‌جم، حسن سلطانی‌نژاد، دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کوهبنان در استان کرمان تماس گرفت و از طبابت غیرقانونی دو دندانپزشک خبرداد.

در پی این تماس، ماموران کلانتری 13 تحقیق در این باره را آغازکرده و اطمینان یافتند فعالیت آنها غیر مجاز بوده وآن دو مرد پزشک نیستند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی ماموران انتظامی وارد محل کار این دو دندانپزشک قلابی شده و هر دو نفر را دستگیر کردند.

در بررسی از محل کار متهمان مقادیری تجهیزات و لوازم دندانپزشکی کشف و ضبط شد.

پزشکان قلابی، بیماران را درمان می‌کردند

سلطانی‌نژاد یادآور شد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد، این دو متهم بدون داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان،خود را دندانپزشک معرفی و بیماران را درمان می‌کردند.

در مرحله بعدی ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، دو دندانپزشک قلابی به مدت چند سال در روستاها و شهرستان‌های اطراف کوهبنان به درمان بیماران اقدام می‌کردند.

زنگ خطری برای مردم

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان خاطرنشان کرد: با هشدار به شهروندان از آنها می‌خواهیم برای درمان خود حتما به مطب پزشکانی که فعالیت آنها مورد تائید سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت و درمان بوده، مراجعه کنند و در صورت ظنین شدن به آنها موضوع را به مراجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان با توجه به این که تعدادی از شهروندان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از متهمان شکایت کرده‌اند، تحقیقات از هر دو دندانپزشک قلابی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها