رئیس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد:

جذب 6 هزار هیات علمی تا پایان شهریور

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از جذب شش هزار هیات علمی تا پایان شهریور خبر داد و گفت: با احتساب این تعداد قریب به 76 هزار هیات علمی در کشور خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۶۴۷۹۳
جذب 6 هزار هیات علمی تا پایان شهریور

محمدرضا مردانی درخصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده های فراخوان جذب سال 91، گفت: از 18 فروردین تا 20 اردیبهشت تعداد 1528 پرونده مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 976 پرونده مربوط به دانشگاه های دولتی، 296 پرونده مربوط به دانشگاه آزاد و 256 پرونده مربوط به دانشگاه های غیردولتی است.

وی افزود: از این تعداد 1198 پرونده تبدیل وضعیت و 1231 پرونده مربوط به جذب است که از میان 1231 پرونده تعداد 1100 پرونده تایید شد.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم با بیان اینکه برخی دانشگاه های کشور تعداد زیادی متقاضی برای جذب دارند پس زمان بیشتری برای فرایند مصاحبه نیاز دارند که به دانشگاه ها اعلام شده تا پایان شهریور و اوایل مهر باید پرونده جذب 91 را ببندند.

مردانی درباره میزان جذب هیات علمی تا پایان شهریور سال جاری، اظهارداشت: بین پنج تا شش هزار نفر تا پایان شهریور جذب می شوند که با احتساب این تعداد، در کشور 76هزار هیات علمی خواهیم داشت.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم خاطرنشان کرد: این آمار بورسیه ها را شامل نمی شود و تاکنون 5800 بورسیه در پنج سال گذشته جذب شده و در حال تحصیل هستند که هنوز به هیات علمی های کشور نپیوسته اند.

فرایند جذب هیات علمی سال 91 طی دو فراخوان شهریور و بهمن صورت گرفت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
نتایج بررسی پرونده متقاضیان جذب شهریور 91 تا كی اعلام میگردد و این افراد جه موقع بكار گرفته می شوند ( حكم كی صادر می گردد )
قاسم زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
با احترام . جرا پرونده ها در كمیسیون به كندی بررسی میگردند.

نیازمندی ها