با حضور طنز پردازان معروف کشور برگزار می شود

شب شعر طنز لبخند جوانی

به همت خانه شهریاران جوان شب شعر طنز «لبخند جوانی» با حضور طنز پردازان معروف کشور ، پنجشنبه دوم خرداد ساعت 16 در تالار خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۴۳۷۲
شب شعر طنز لبخند جوانی

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، اشتری مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان اعلام کرد: شب شعر طنز «لبخند جوانی» با حضور طنزپردازان و علاقمندان به طنز، پنجشنبه دوم خرداد ساعت 16 در تالار اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجرای این ویژه برنامه را، ایجاد زمینه‌ اعتلای شعر طنز و فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاق جوانان هنرمند در کانون های ادبی خانه شهریاران جوان در مسیر ارتقای دانش  و همچنین ایجاد شور و هیجان فراهم کردن یک روز به یادماندنی و شاد برای جوانان دانست.

مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان خاطرنشان کرد: طنزپرداران بنام کشور همچون رضا رفیع، خلیل جوادی،سعید بیابانکی  و مهران رجبی در این برنامه حضور دارند.

اشتری افزود: ماه گذشته فراخوانی را به منظور دعوت از شاعران طنز پرداز جوان منتشر کرده بودیم که تا کنون بیش از 50 اثر  با موضوعات جوان و مسکن، ازدواج، اشتغال، آسیب های اجتماعی و ... به دبیر خانه شعر طنز لبخند جوانی ارسال گردیده که در بخشی از این برنامه از چهار اثر برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها