مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اعلام شرایط و ضوابط و مهلت درخواست نقل و انتقال فرهنگیان گفت: نقل و انتقال فرهنگیان به آموزش و پرورش تهران ممنوع است.
کد خبر: ۵۶۳۴۶۶
شرایط و ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد

جعفر بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس شیوه‌نامه تعیین شرایط و ضوابط نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال درون و برون استان به جز متعهدان خدمت به منطقه مبداء  با رعایت نیاز نداشتن مبداء و نیاز مقصد، به اداره کل‌ آموزش و پرورش استان‌ها تفویض شده است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس از ابتدای اردیبهشت امسال درخواست متقاضیان از سوی کارگزینی محل خدمت دریافت و بررسی و هماهنگی با مقصد نیز تا چهارم خرداد انجام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بررسی درخواست متقاضیان ورود و پاسخ به مبداء خدمتی تا اول تیر انجام و نتیجه به متقاضیان انتقال از سوی منطقه مبداء خدمتی تا پانزدهم مرداد اعلام خواهد شد.

بابایی با تاکید بر این‌که نقل و انتقال به آموزش و پرورش شهر تهران ممنوع است، یادآور شد: ارائه درخواست انتقال به صورت حضوری از سوی متقاضی به کارشناسی امور اداری منطقه محل خدمت باید انجام شود.

به گفته مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، برابر با شیوه‌نامه نقل و انتقال، تعیین شرایط و ضوابط با اداره کل آموزش و پرورش استان‌هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها