دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی:

زیر چتر جامعه بزرگ اصولگرایی قرار می گیریم

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با بیان اینکه اصلاح طلبی در کشور به معنای واقعی و حقیقی وجود ندارد اظهار داشت: به حقیقت چنانچه همه اصولگرایان زیر چتر جامعه بزرگ اصولگرایی قرار بگیرند ما هم تابع خواهیم بود واعتراضی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۶۳۴۰۶
زیر چتر جامعه بزرگ اصولگرایی قرار می گیریم

حسین سعیدی در مورد اینکه این جنبش در کدام صف بندی انتخاباتی قرار می گیرد بیان داشت: با توجه به حساسیت انتخابات نه در ایران بلکه در تمام جهان کنونی و بالطبع توجه ویژه به انتخابات ریاست جمهوری در ایران و داشتن ایمان و اعتقاد کامل جنبش عدالت و مهرورزی به مردم سالاری دینی در کشور و اعتقاد به اینکه انتخاب شونده از سوی صفهای تعدادی از سیاسیون نیست که هر کدام برای خود عنوانهای مختلفی ایجاد کند بلکه این مردم ولایتمدارهستند که کاندیدای اصلح خود را با داشتن فاکتورهای تخصص ، تعهد و ولایت پذیری انتخاب خواهند نمود. پس گفتمان مهرورزی در هیچ جای صف بندی های اخیر جایی ندارد و هرگز جایی پیدا نخاهد کرد اگر به توصیه ها و رهنمود های مقام معظم رهبری توجه کنیم در خواهیم یافت که جامعه امروزی نیاز به آرامش، توسعه و پیشرفت دارد نه نیاز به صف بندی های چند روزه برای سهم خواهی از نظام و ملت شهید پرور ایران .

وی در مورد ائتلاف با سعید جلیلی گفت: آقای جلیلی با توجه به عملکرد شایسته و قابل تقدیر در دوران مدیریت خود در شورای عالی امنیت ملی و خصوصا مذاکرات هسته ای با گروه موسوم به 5+1 نشان داده است فردی توانمند، مدیر ومدبر است و جنبش عدالت و مهرورزی با توجه به مأموریت خود ایشان را جزء یکی از کاندیداهای مطرح در انتخابات می شناسد. آقای جلیلی به ذاته خود دارای رأی جمعی از اصولگرایان کشور است . چنانچه آقای جلیلی در زمان مؤثر و تبلیغات انتخاباتی تلاش کند شاید دسترسی به آرای جمعی اصولگرایان پیدا کند.

وی در مورد تابعیت جنبش از جمع بندی اصولگرایان، با بیان اینکه در مصاحبه های قبلی به صراحت اعلام کرده ام، با توجه به اینکه جامعه اصولگرایان متأسفانه حاضر به پذیرش بیانات بزرگان اصولگرایی نشده اند افزود: این خود باعث انشعاب از جامعه بزر گ اصولگرایی شده، قطعا زیان سنگینی را خواهند دید اما به حقیقت چنانچه همه اصولگرایان زیر چتر جامعه بزرگ اصولگرایی قرار بگیرند ما هم تابع خواهیم بود واعتراضی نخواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها