خلعتبری نیاز به استراحت دارد

کروش: بازیکنانم از صمیم قلب می‌جنگند

آقای کروش! عصبانیت و قهر چرا؟

کد خبر: ۵۶۳۳۸۴
آقای کروش! عصبانیت و قهر چرا؟


دکتر عبدالحمید احمدی / رییس انجمن ورزشی نویسان ایران
در خبرها خواندیم که کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال در جلسه رسانه ای و گفت و گو با خبرنگاران از سوالات مطرح شده درباره بازگشت رحمتی و عقیلی واکنش نشان داده و با عصبانیت و ناراحتی جلسه را ترک کرده است.
در باره این اتفاق، اگر از دلایل و چرایی طرح این گونه سئوالات از سوی خبرنگاران حاضر در این جلسه مطبوعاتی بگذریم که در جای خود نیاز به بررسی و تامل بیشتری دارد، باید این سئوال را از سرمربی تیم ملی فوتبال بپرسیم که آقای کروش! چرا عصبانیت؟ و چرا قهر؟ مگر قرار است در یک جلسه و مصاحبه رسانه ای پرسش ها فقط مطابق میل و نظر شما باشد و اگر فضا را اینگونه نیافتید مجاز به برهم زدن آن و ترک جلسه هستید؟
معمولا" در برگزاری چنین جلساتی مرسوم است که ابتدا فرد مسئول آن چه را که به عنوان نکات مهم مدنظر دارد برای حاضرین بیان می کند و توقع این بود که کی روش هم به جای اظهار گلایه و قهر و پیش از طرح سوالات خبرنگاران، هر چه را که در ذهن داشته و برای آینده تیم ملی فوتبال و صعود به جام جهانی مفید تشخیص می داده در حد کفایت بیان کند و سپس اجازه دهد تا خبرنگاران حاضر در باره گفته هایش و یا موضوعات دیگر سوالات خود را آن گونه که برای رسانه شان مفید باشد مطرح کنند.
بدون شک این رفتار غیر محترمانه و توام با عصبانیت و قهر از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال آن هم به بهانه طرح سئوالات به ظاهر نامربوط و ناخوشایند در چارچوب یک رفتار حرفه ای قابل توجیه و پذیرفتنی نیست. چرا که شرط اول قرار گرفتن افراد در مسئولیت های اجتماعی و به ویژه ورزشی آن است که بتوانند ارتباط متقابل و محترمانه ای را متناسب با وظیفه خود با همه بخش ها و مجموعه های مرتبط و به ویژه با رسانه ها برقرار کنند و ظرفیت و توان پاسخگویی به سوالات و انتظارات موجود را افزایش دهند تا در ادامه مسیر و انجام وظایف، خودشان و دیگران در این رابطه دچار مشکل نشوند.
آقای کروش؛ بدانید که خواست مشترک رسانه های ورزشی ایران و همه فوتبالدوستان ایرانی آن است که همین تیم ملی فوتبال با مدیریت و رهبری فنی شما به جام جهانی راه یابد و در این راه حاضر به هرگونه همراهی و همکاری بوده و خواهند بود. در مقابل از شما نیز انتظار می رود که با تمرکز فکری و تسلط بیشتر به رفتار و گفته های خود و پرهیز از ورود به برخی حاشیه ها، تیم ملی فوتبال را از این مسیر سخت و دشوار پیش رو عبور دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها