مرکز اورژانس کشور اعلام کرد:

653 مصدوم در حوداث ترافیکی هفته گذشته

413 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور اعلام کرد: حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از 413مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۶۳۰۷۵
413 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین از وزارت بهداشت، براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور، در103 حادثه  ویژه رخ داده طی هفته گذشته که منجر به اعزام 171 آمبولانس و بیش از 350 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد.

نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 413 نفر را جهت دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

بر پایه این گزارش، بامداد پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ایلام از واژگونی اتوبوس در محور میدان ارغوان ایلام مطلع شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از سه دقیقه به محل حادثه رسیده و هفت نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام خمینی ایلام منتقل شدند.

براساس این گزارش، اورژانس کشور به هموطنان توصیه کرد: پس از تماس با اورژانس 115، شرح حال کامل از بیمار یا مصدوم، اطلاعات جمع آوری شده از صحنه، آدرس صحیح و دقیق، اعلام نقاط  شاخص (مثل مسجد و مدرسه) نزدیک محل حادثه، در نشانی های نامفهوم، ارائه اطلاعات تکمیلی (تاریخچه پزشکی،‌ داروهای مصرفی و ‌سوابق جراحی) را به کارشناس مربوطه اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها