آسمان آبی لیگ سیزدهم ؛

یک استقلال دیگر در راه لیگ برتر

رییس سازمان لیگ دسته اول اعلام کرد با حذف شهرداری از جدول مسابقات ، تیم استقلال صنعتی لیگ برتری شده است و پاس باید به پلی آف برود.
کد خبر: ۵۶۲۷۱۳
یک استقلال دیگر در راه لیگ برتر

حالا یک تیم آبی پوش دیگر هم در لیگ برتر خواهد بود ، تیمی به نام استقلال صنعتی اهواز که در کنار استقلال آسمان لیگ سیزدهم را آبی تر خواهد کرد.
این تصمیم در شرایطی است که رای تبانی لیگ دسته اول روز گذشته اعلام شد و متهمان تا 30اردیبهشت وقت دارند به آن اعتراض نمایند. پس از آن کمیته استیناف هم حداقل یک هفته زمان می خواهد تا پرونده را بررسی و رای نهایی خود را اعلام کند.در خوشبینانه ترین حالت ، این اتفاق تا قبل از دهم خرداد رخ خواهد داد و آن گاه تکلیف تیم های راه یافته به لیگ برتر و پلی آف در گروه دوم مشخص می شود.

پلی آف لیگ یک بین تیم دوم گروه ب (پاس)و مس سرچشمه هم مثلا یازدهم و 18خرداد برگزار می شود و تازه باید برنده آنها به صورت رفت و برگشت با ذوب آهن دیدار کند. انتخابات ریاست جمهوری هم در آن تاریخ برگزار می گردد و قطعا در تعیین تاریخ بازی موثر است. لیگ برتر بعدی هم قرار است از 20تیرماه شروع شود و قرعه کشی آن 16خرداد خواهد بود که این هم بر پیچیدگی موضوع می افزاید.

گفته می شود فدراسیون با توجه به اینکه همه تیم های در معرض صعود در گروه دوم به نوعی درگیر ماجرای تبانی بوده اند تصمیم دارد از این گروه هیچ تیمی صعود نکند.در این حالت  دو تیم فولاد گستر و مس سرچشمه از گروه الف به همراه 13تیم باقیمانده در لیگ برتر15تیم را تشکیل خواهند داد و ذوب آهن هم بدون پلی آف در لیگ برتر می ماند تا لیگ 16تیمی شکل بگیرد . این تصمیم در هیئت رییسه سازمان لیگ بررسی و نهایی خواهد شد و آنگاه به هیئت رییسه فدراسیون می رود تا تصویب نهایی شود.

البته با حرفهای بهروان ، قاعدتا اتفاق های دیگری می افتد. چیزی که ما نمی دانیم... با تخلفات تیم ها و محرومیتهایشان و البته موضوع استیناف و دوبازی پلی اف بهروان سخت ترین راه را انتخاب کرده است !

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سپهر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
۰
۰
استقلال سرور پرسپولیسه

نیازمندی ها