برنامه‌های اقتصادی متکی اعلام شد

دولت پاسخگو به نسل‌ها و عصرهای آینده

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت مسئول معیشت مردم است و انحراف از آن جا بوجود می آید که رئیس جمهور از جایگاه اجرایی خود عدول کند و به حوزه هایی برود که در شان جایگاه رئیس جمهور نیست؛در دولت های گذشته موضع مکتب سازی بوجود آمد اما این کار دولت نیست.
کد خبر: ۵۶۲۴۷۷
رئیس جمهور نباید از جایگاه اجرایی خود عدول کند

به گزارش  واحد مرکزی خبر،منوچهر متکی درجمع  طلاب حوزه های علمیه اهواز گفت: در نخستین دوره انتخابات که بنی صدر رئیس جمهور شد با مشکل رو به روشدیم و با حذف وی این دغدغه در بین بزرگان بوجود آمد که آیا این مشکل دوباره تکرار می شود؟.

وی افزود: مواضع و جریان های سیاسی جزء عوامل تعیین کننده در انتخابات است؛ 16 سال است که حرف بزرگان در انتخابات عملی نمی شود و باید دلایل آن بررسی شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در جایی که قرائت از دین مطرح است ولی فقیه پاسخگوست؛ در دولت های هفتم و هشتم این انحراف بوجود آمد که تفسیر ما از دین با جامعه متفاوت است که در دو دوره دولت احمدی نژاد این تفکر نهادینه شد.

وی گفت: نقاط قوت دولت در بیان رهبری فهرست شده است که  سخت کوشی و  شجاعت در تصمیم گیری از جمله آنها است اما  عدول از وظایف و مکتب سازی از جمله نقاط ضعف دولت است.

وی گفت: با توجه به آرایش های جدید انتخاباتی و به دلیل اینکه برخی از اصلاح طلبان به نفع هاشمی کنار رفته اند گمان می کنم اصولگرایان باید از بین هشت نامزد خود به یک شخص واحد برسند.


متکی همچنین امروز در جمع دانشجویان دانشگاه چمران در پاسخ مسبب اوضاع نامساعد اقتصادی را چه کسی می دانید ،گفت: مشکلاتی وجود دارد و اگر بخواهیم قضاوت کنیم حتما باید منصفانه باشد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزایش نرخ بیکاری در کشور را یکی از مشکلات مهم بیان کردو گفت: وقتی رئیس دو قوه کشور با هم به جدل می پردازند جایگاه آنها در ذهن مردم سقوط پیدا می کند ؛باید به سمت مدیریت با ثبات حرکت کرد و  در مدیریت به دنبال اینکه از جاهای دیگر به صورت اتوبوسی مدیر بیاوریم نیستم.

وی، تولید را گره گشای بیکاری و تورم در جامعه دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها