دبیر کل فدراسیون فوتبال خبر داد؛

کریمی، عقیلی و رحمتی برمی گردند

معرفی سرمربی تیم جوانان تا پایان هفته؛

بازگشت احتمالی رحمتی و عقیلی به تیم ملی

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: امیر قلعه نویی و کروش برای حضور ملی‌پوشان استقلال با هم تفاهم کردند.
کد خبر: ۵۶۱۶۲۹
بازگشت احتمالی رحمتی و عقیلی به تیم ملی


مهدی محمد نبی در مورد مراسم جشن قهرمانی روز گذشته استقلال اظهار داشت: من به دلیل عیادت از همایون بهزادی در مراسم روز گذشته حضور نداشتم اما آنچه که از تلویزیون دیدم خوب بود و سال به سال بهتر هم می شود. اگر همه مسائل را رعایت کنند می توانیم مراسم خوبی بگیریم.

وی در ارتباط با برنامه های تیم ملی و اعلام اسامی عنوان کرد: تیم ملی از ۲۴ اردیبهشت اردوی خود را آغاز می کند و سپس به عمان می رویم تا این بازی تدارکاتی را برگزار کنیم. بعد از این بازی بازیکنان دو سه روزی استراحت می کنند. امروز تا ظهر اسامی تیم ملی هم اعلام می شود.

نبی در خصوص اینکه آیا رحمتی و عقیلی هم به تیم ملی دعوت می شوند و این مسئله را باید آشتی ملی نامید، گفت: بهتر است این موضوع را بزرگ نکنید اما به امید خدا که جلسات ما نتیجه مثبتی دارد.

سرپرست تیم ملی در خصوص برگزاری بازی دوستانه با عراق و عربستان تصریح کرد: اگر بازی با عراق مسجل شود با این تیم ۶ خرداد در تهران بازی داریم و سپس هفتم خرداد برای برگزاری اردو به امارات می رویم و از امارات راهی قطر می شویم تا ۱۴ خرداد با این تیم بازی خود را برگزار کنیم. در مورد عربستان هم باید بگویم در کنگره AFC با مسئولان این فدراسیون صحبت شفاهی انجام دادیم اما ما توافق نامه خود را که یک صفحه است برای آنها ارسال کردیم و بعد از اینکه دو رئیس فدراسیون ایران و عربستان آن را امضا کردند معلوم می شود که با آنها بازی می کنیم یا نه.

وی در مورد اینکه تکلیف ملی پوشان استقلال چه می شود، گفت: قلعه‌نویی و کروش با هم صحبتی را انجام داده اند و به تفاهم رسیده اند. در این زمینه به امید خدا مشکلی پیش نمی آید.

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص بدنساز تیم ملی گفت: ما با همان بدنسازی که در بازی با لبنان داشتیم تا پایان مسابقات همکاری می کنیم.

نبی در پایان در ارتباط با مهدوی کیا که سفیر آسیا در بخش های پایه شد، گفت: این انتخاب هم به تلاش بچه های بین الملل ما صورت گرفت. مهدوی کیا سه شنبه باید به مالزی برود تا در جلسه AFC شکرت کند. او باید برای توسعه تیم های پایه در آسیا باید به کشورهای مختلف سفر کند و اینک هم همراه تیم زیر ۱۷ ساله ها در امارات به سر می برد.

دبیر فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی جوانان چه زمانی معرفی می شود، به فارس گفت: تا پایان هفته سرمربی تیم ملی جوانان معرفی می شود. ما از ۱۰ نفر برنامه نگرفتیم بلکه از یک نفر برنامه خواستیم و با او مذاکرات خود را انجام دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها