حریق در ساختمان دولتی لاهور 9 کشته برجای گذاشت

شمار قربانیان آتش سوزی در ساختمان دولتی 13 طبقه سازمان توسعه و عمران شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب در شرق پاکستان به 9 کشته افزایش یافت.
کد خبر: ۵۶۱۴۱۰
حریق در ساختمان دولتی لاهور  9 کشته برجای گذاشت

مقامات دولت ایالتی پنجاب پاکستان گزارش دادند: این حادثه که روز گذشته (پنجشنبه) با شعله ور شدن آتش از طبقه هفتم این ساختمان اداری آغاز شد بسرعت به طبقه های دیگر سرایت کرد.

شبکه های خبری محلی پاکستان شب گذشته با انتشار گزارش از محل آتش سوزی از گرفتار شدن بسیاری از شهروندان و مراجعان در داخل این ساختمان دولتی و ناتوانی آنان برای خروج از ساختمان خبر دادند.

بنا به گزارش رسانه های محلی پاکستان نیروهای آتش نشانی و امدادی پس از گذشت 20 ساعت عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توانستند بر آتش سوزی فائق آیند.

مقامهای بیمارستانی و اورژانس شهر لاهور که روز گذشته از مرگ سه نفر و مصدوم شدن دهها نفر در این حادثه خبر داده بودند، امروز گفتند: برخی از مصدومان به دلیل شدت سوختگی و برخی دیگر به دلیل خفگی جان خود را از دست داده و هم اکنون شمار این قربانیان به 9 کشته افزایش یافته است.

چهار فروند بالگرد نظامی نیز در عملیات امداد و نجات در محل آتش سوزی ساختمان دولتی شهر لاهور به آتش نشانان و امداد گران کمک رساندند.

آصف علی زرداری رییس جمهوری پاکستان با ابراز تاسف نسبت به جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور به مقامات ایالتی پنجاب دستور تحقیق کامل درباره حادثه آتش سوزی و رسیدگی به مصدومان این حادثه را صادر کرد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها