نقوی حسینی به جام جم آنلاین خبر داد

سفر نمایندگان به جزایر سه گانه جنوب

نارضایتی بخش خصوصی از محقق نشدن وعده های ساخت هتل در ابوموسی

مدیرعامل یکی از گروههای هتلداری کشور گفت: سال گذشته با رسانه ای شدن موضوع مالکیت غیرواقعی اماراتی ها بر جزیره ابوموسی و وعده های زیادی درباره ایجاد زیرساخت های گردشگری از جمله هتل و اقامتگاه داده شد اما هیچ یک به نتیجه مطلوب نرسید.
کد خبر: ۵۶۰۳۲۱
نارضایتی بخش خصوصی از محقق نشدن وعده های ساخت هتل در ابوموسی

ایمان زارع نیا گفت: اعلام کرده بودیم که آماده هستیم در این زمینه با حمایت و مساعدت دولت ، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در ایجاد هتل و راه اندازی تور هر گونه همکاری لازم را داشته باشیم و نامه ای را به فرماندار ابوموسی در این زمینه نوشتیم اما با وجود گذشت یک سال نه تنها درخواست بازدیدی از آن جزیره انجام نشد بلکه خبری از توافق برای راه اندازی هتل و اقامتگاه نیز به گوش نرسید.

وی گفت: با این حال همزمان با شرکت در نمایشگاه گردشگری  ATM دوبی، بروشور تورهای گردشگری به ابوموسی را با افتخار پخش کردیم درحالی که هنوز در این جزیره اقامتگاه مناسب ایجاد نشده است.

وی درباره بازده بودن سرمایه گذاری در ابوموسی نیز گفت: دوبی نیز زمانی سرزمین خالی از جاذبه گردشگری بود اما با تیکه بر صنعت گردشگری، متحول شد بنابراین می توانیم در جزیره ابوموسی نیز کم کم زیرساخت ایجاد کرده و پس از آن شاهد ورود گردشگر و در نهایت بازده سرمایه باشیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها