آماده باش ارتش سوریه با آرایش جنگی

موشک‌ها آماده شلیک به اسرائیل

300 کشته در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

شبکه العالم به نقل از منابع سوری اعلام کرد: حمله رژیم صهیونیستی به مرکز تحقیقاتی جرمایا در ریف دمشق 300 نفر کشته و شماری زخمی شدند.
کد خبر: ۵۶۰۱۳۸
300 کشته در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

به گزارش واحد مرکزی خبر ،همچنین شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد ، رژیم صهیونیستی پس از محاصره و شکست سنگین  گروههای مسلحی که قصد داشتند به برخی از انبارهای تسلیحاتی در ریف دمشق حمله کنند و سرانجام وارد دمشق شوند  ؛ به شکل مستقیم وارد عمل شد و به بمباران مناطقی از ریف دمشق اقدام کرد .

رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته به مناطق مهمی نظیر «جمرایا » و « جبل قسیون » حمله کرد و انبارهای تسلیحاتی و مقر یگانهای ویژه دفاع هوایی را هدف قرار داد .

هواپیماهای اسرائیل همچنین یک مرکز دیگر را در مقابل مرکز علمی جمرایا هدف قرار دادند که متعلق به اداره و بخش  تولیدات ارتش سوریه در زمینه پرورش مرغ و طیور بوده است .

در این منطقه چندین کارگاه وجود دارد و طبیعتا در این حمله شماری از شهروندان  نظامی و غیرنظامی سوری شهید و زخمی شده اند .

در همین حال شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد ، اتحادیه عرب ضمن محکوم کردن حمله رژیم اشغالگر به سوریه خواستار واکنش شورای امنیت شد.

همچنین محمد کامل عمرو وزیر خارجه مصر حمله رژیم اشغالگر به سوریه را محکوم کرد و افزود : هرگونه تعرض به کشورهای عربی مردود است.

خالد البطش از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین گفت : « رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و پایتخت یک کشور عربی و برادر را بمباران کرد. اگر به این جنایت دشمن پاسخ داده نشود ، دشمن به چنین جنایتی ادامه خواهد داد و آن را به سیاست و اقدامی روزانه بر ضد سوریه تبدیل خواهد کرد. صهیونیست ها برتری طلبی خود را نشان دادند و دولت آمریکا این برتری طلبی را تضمین می کند ».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اسماعیل مقربی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
۰
۰
به نام خدا /چه عجب یه عرب پیدا شد كه به اسرائیل اعتراض كند واین مطلب را باید به فال نیك گرفت وامیدوارم كه انشالله حمله اسرائیل یا امریكا را به عربستان یا مصر را می دیدم وخوشحال میشدم كه این بهترین روزمن است وانشالله صورت خواهد گرفت

نیازمندی ها