مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت:

ظرفیت کاروان‌های دوره جدید عتبات عالیات تکمیل شد

افزایش ظرفیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش 500 هزار نفری اعزام زائران ایرانی به زیارت عتبات عالیات در دوره جدید اعزام‌ها خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۲۴۱

به گزارش ایرنا، مسعود اخوان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در دوره جدید، روزانه 3000 زائر ایرانی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.وی خاطرنشان کرد: اعزام‌های دوره جدید عتبات عالیات از بیست و پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پانزدهم تیر ادامه می‌یابد.اخوان یادآور شد: هم‌اکنون به طور میانگین روزانه 2500 زائر ایرانی به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به سفر هیات ایرانی به عراق به منظور مذاکره با طرف عراقی برای کاهش هزینه‌های سفر به عتبات اشاره و بیان کرد: هیات ایرانی اعزام شده به کشور بازگشته و مشغول جمع‌بندی مذاکرات خود با طرف عراقی هستند.

به گفته اخوان، حدود 80 هزار نفر در پیش ثبت‌نام دوره جدید عتبات نام‌نویسی کرده‌اند و همچنان ظرفیت برای نام‌نویسی در کاروان‌های این دوره وجود دارد. مدیرکل عتبات عالیات عنوان کرد: هم‌اکنون حداقل و حداکثر هزینه اعزام به عتبات به صورت زمینی750 تا 950 هزار تومان و هوایی نیز یک میلیون و 50 تا یک میلیون و 350 هزار تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها