جزئیات تمدید موعد اعزام سربازان

مشمولان غیرغایب دارای معاذیر موجه می‌توانند برای ارائه درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود اقدام کنند.
کد خبر: ۵۵۷۲۱۰

به گزارش ایسنا، رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه‌ عمومی ناجا در این باره گفت: همه مشمولان غیرغایب متقاضی تمدید موعد اعزام باید برای ارائه درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه‌کنند. وی خاطرنشان کرد: در این رابطه حضور شخص مشمول در این دفاتر الزامی است.

علیدوست با بیان این‌که ارائه این درخواست فقط برای یک بار امکان‌پذیر است، بیان داشت: مشمولانی که دارای معاذیر موجه از قبیل بیماری، حادثه‌دیدگی و فوت بستگان درجه یک هستند و به همین سبب توان شرکت در موعد تعیین شده برای اعزام به خدمت را ندارند، می‌توانند با ارائه مدارک و مستندات مربوط به نوع معاذیر، به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه و از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

وی درتشریح شرایط تمدید موعد اعزام به خدمت، خاطرنشان کرد: مشمولانی که به علت بیماری و صدمات جسمانی وارده ناشی از حوادث و سوانح، قادر به اعزام به خدمت در موعد مقرر نیستند و بیماری و مصدومیت آنان مورد تائید پزشک معتمد سازمان وظیفه‌عمومی است و همچنین مشمولانی که یکی از بستگان درجه یک نسبی و سببی آنها از قبیل همسر، فرزند، پدر، مادر، ‌برادر، خواهر، پدر و مادر همسر فوت کرده باشد از زمان فوت آنان، اعزام مشمول به تعویق می‌افتد.

وی بیان کرد: همچنین مشمولانی که به علت بروز بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله یا وقوع حوادث مانند سقوط هواپیما و آتش‌سوزی ‌خود یا یکی از اعضای درجه یک خانواده آنان از قبیل پدر، مادر، همسر و فرزند به طور جدی آسیب‌دیده یا منزل مسکونی آنان بیش از 50 درصد خسارت دیده باشد با ارائه مدارک و مستندات معتبر، موعد اعزام آنان نیز به تعویق می‌افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها