فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که نباید فضای جامعه پیش از انتخابات متلاطم شود، در خصوص آمادگی پلیس برای برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن گفت: در قرارگاه امام علی(ع) همه امکانات بسیج شده است و قبل از انتخابات تمامی نیروها آموزش‌های لازم را دیده‌اند؛ ضمن این که امنیت نامزدها، تبلیغات و میتینگ‌ها را نیز تامین می‌کنیم.
کد خبر: ۵۵۷۱۷۷

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی در جمع خبرنگاران با رد وقوع جرم انتخاباتی از سوی نامزدهای احتمالی تاکید کرد: تاکنون کسی رسما وارد فعالیت‌های انتخاباتی نشده است و افراد فقط اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که پلیس امیدوار است انتخابات در مرحله اول به پایان برسد، افزود: آمادگی لازم برای مرحله دوم انتخابات وجود دارد، با توجه به این‌که انتخابات شوراها نیز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود مراکز رای‌گیری افزایش یافته و می‌توان گفت که رکوردی در خصوص مراکز رای‌گیری ثبت می‌شود؛ البته نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی در تامین امنیت انتخابات دارد، اما در صورت نیاز از نیروهای دیگر سازمان‌ها به عنوان نیروی کمکی استفاده می‌کنیم.

احمدی‌مقدم درباره رد تاثیر منفی اجرای طرح امنیت اخلاقی بر حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: قانون چه زمان انتخابات و چه بعد از آن نباید تعطیل شود. اگرچه پلیس بعضی ایام همانند انتخابات به دلیل ماموریت‌های ویژه برخی از ماموریت‌هایش مانند طرح امنیت اجتماعی را تنزل می‌دهد، اما ما وظایف خود را تعطیل نمی‌کنیم و اجرای قانون همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها