فردا صورت می گیرد؛

سفر رئیس جمهور به گیلان

احمدی‌نژاد:

یک آقایی 26 میلیارد گرفته و پس نمی‌دهد

رئیس جمهور گفت: یک آقایی که قبلا در دولت بوده است 26 میلیارد تومان برداشت و به دوستانش داد و یک کاسبی به راه انداخت که از آن زمان تاکنون 4، 5 سال است که دنبالش هستیم و می‌گوییم بیایید این پول را بدهید.
کد خبر: ۵۵۷۱۳۱
یک آقایی 26 میلیارد گرفته و پس نمی‌دهد

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، محمود احمدی‌نژاد امروز بعد از ظهر در برنامه "حماسه حضور" که با حضور جوانان نخبه و علما در اداره راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه بارها اعلام کرده‌ام که امروز مسئولیت ملت ایران یک مسئولیت تاریخی و بزرگ است اظهار داشت: چشم‌انداز زیبا و روشنی در انتظارمان است.  
 
وی افزود: انسان اشرف مخلوقات است و همه عالم برای انسان خلق شده است.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه انسان برای خدا خلق شده و همه چیز برای خداست اظهار داشت: خدا انسان را خلق کرد تا عالم انسان را در آیینه خدا ببیند.  
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه تنها مقطعی که می‌توانیم تصمیم‌گیری و حرکت کنیم این دنیا است ادامه داد: این دنیا فرصت جهش خدایی شدن، کمال و انجام ماموریت‌های بزرگ است.
 
وی با تاکید بر اینکه خدایی شدن در انسان‌ها یک فطرت الهی است، ادامه داد: ملت ایران در عدالت و خداجویی یگانه است.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه انقلاب ما تفاوت‌هایی را از نظر اجتماعی و رفتاری ایجاد کرد، اظهار داشت: برخی‌ها امروز در کشور مسابقه‌ای برای دریافت پول به هر شکلی دارند.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به یکی از وزرای کابینه دولت دهم تصریح کرد: یکی از آقایونی که از او خیلی به دولت بد و بیراه می‌گوید یک دوره در دولت بوده است که از همان دوره سوءاستفاده کرد و 25، 26 میلیارد تومان برداشت و به دوستانش داد و یک کاسبی به راه انداخت که از آن زمان تاکنون 4، 5 سال است که دنبالش هستیم و می‌گوییم بیایید این پول را بدهید.  
 
وی در مورد یکی دیگر از اعضای دولت اظهار داشت: یک آقایی به همین صورت در دولت نهم پیش من آمد و گفت اکنون که انقلاب شده باید فعالیت‌های سیاسی داشته باشیم و لذا فعالیت‌های سیاسی نیازمند جناح است و تجربه می‌گوید هر حزبی که پیروز انتخابات شد باید هوای آن جناح و حزب دیگر را داشته باشد.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: این آقا در آن جلسه به من گفت ما اکنون دو جناح سیاسی داریم که در طی فعالیت نیازمند پول هستیم؛ هم‌اکنون که در حال واگذاری شرکت‌ها هستید یکی دو تا از آن شرکت‌های نفت را به ما و جناح دیگری دهید تا در آن فعالیت کنیم و پول آوری داشته باشیم و من به وی گفتم باشد شما نامه بنویسید به من بدهید که اکنون من آن نامه را دارم.  
 
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه این خطر در کمین همه است تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای جابجایی قدرت نبود بلکه انقلاب یک گام بلند برای کمال بشریت بود.  
 
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود:‌ انقلاب آمد تا حلقه اتصال بشریت و انسان‌ها باشد تا تمام رسوبات را کنار بزند.  
 
رئیس‌جمهور تاکید کرد: عدالت نقطه آزاد رهایی انسان است و تا زمانی که عدالت برپا نشود هیچ ارزشی در  جهان مستقر نخواهد شد.
 
احمدی‌نژاد افزود: ما به یک حرکت حماسی نیازمندیم تا ما را از این یال به یال‌های اصلی بیندازد تا شرایط را دگرگون کند.
 
وی با بیان اینکه تمام کسانی که در مقابل حرکت الهی ما چه در داخل و چه در خارج ایستاده‌اند ضعیف‌تر از ان چیزی هستند که نشان می‌دهند، گفت: یک حرکت حماسی لازم است که انرژی عظیم آزاد شود تا همه چیز دگرگون شود.  
 
رئیس‌جمهور افزود: هیچ کس قادرنخواهد بود مقابل حرکت ملت ایران بایستد زیرا باید مرز‌بندهای کاذب را بشکنیم.  
 
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: حماسه یعنی در هم شکستن تمام چارچوب‌هایی که یک ملت را متوقف می‌کند لذا این حرکت باید حرکتی آگاهانه و هوشمندانه باشد.
 
وی تاکید کرد: نیرویی که می‌تواند حماسه خلق کند نیروی پاکی جوانی است که این نیرو امروز نیز در ایران موج به موج حرکت می‌کند، لذا باید آماده باشیم برای خلق حماسه در کشور.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه خیلی‌ها دنبال این هستند که ما را مایوس و سرکوب کنند، ادامه داد:‌من باور دارم که نسل امروز ملت ما همه با هم به فضل الهی از این گرنه عبور می‌کنیم و مطمئن هستم دوره بعدی بسیار شکوفاتر، زیباتر از این دوره خواهد بود.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه خواست یک ملت تجلی اراده خداست افزود: یک ملت نمی‌تواند بر یک امر شیطانی وحدت کند لذا اکنون تراز ملت ایران بالا رفته است و از طبقه‌های بالا در حال مشاهده جهان است اما بعضی‌ها در زیرزمین برای ملت نقشه می‌کشند.
 
وی خاطرنشان کرد: ملت به دنبال عدالت جهانی و آرمان‌های الهی است و آن افراد نیز بسیار عقب‌ترند.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور تاکید کرد: اگر چهار ، پنج حرکت در کشور انجام بشود ایران هیچ مشکلی نخواهد داشت، لذا بیشتر مشکلات اجتماعی و اقتصادی ملت ایران تحلیلی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۱
موسی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
هنر نزد مردان خداست.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
باید اسمش رابه ملت بگید تا ملت هم دوست و دشمن خودرا بشناسند همش شده وعده وعید بیهوده چرا باید ملت اینقدردرتنگنا باشند ویك عده ناچیزدررفاه لااقل شما دراین دوماه باقیمانده برای مردم فكری بكنید تابعدازاتمام دوره ریاست جمهوری برای خود یك خدابیامورزی بذارید
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
از ماست كه بر ماست
رها صادقی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
احمدی نژاد دمت گرم دست همه رو داری حسابی رو میكنی خوب مرد حسابی این كار رو زودتر انجام میدادی
mohammadreza
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
سلام علیكم، احتراما به اقای محترم رییس جمهوربفرماید خوب اون 4 ،5 حركت رامردانه،خداشناسانه باجرات باجسارت برای این ملت مظلوم انجام دهید تا هم خداازشماراضی باشد هم انقلاب هم این مردم..انشاالله..یاحق
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
اگر كسی این كار را كرده و 5سال كه التماس می كنید كه پولها را بدهد چرا 5 سال پیش به قانون معرفی نكردید؟و چرا هی تهدید می كنید كه پرونده بعضی ها را رو میكنید ، پس چرا رو نمی كنید؟
2
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
آقای رئیس جمهور ازاین آقایان كه دردولت شما به وفور یافت میشود شمافقط به دو نفراشاره كرده‌اید!!
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
چرا این موضوع الان یادت آمد موقع رای گرفتن است مملكت قانون دارد به قانون هم بسپار شعار دادن برای رای درست نیست فرض كن رای دوباره آوردید آیا این پول برمی گردد صدالبته نه .آن 4حركت را برای حل مشلات مملكت بوجود آوردید را تا حالا حل می كردید
یك كارشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
آقای رئیس جمهور شما باید این پول را بگیرید ومشكلات مردم را حل كنید مردم شما را انتخاب كردند كه امسال این كارها را حل كنید، حرفهای شما مانند این است ،كه به یكی بكوئی بدود ،وبه دیگری بكوئی بدود بدنبالش
علی اكبر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
مرد مومن كمتر حرف میزند وبیشتر عمل میكند ،نمی خواهد كمیته امداد درست كنی ،ماهی گرفتن را به مردم یاد بده ،بعنوان بالاترین مسئول اجرایی چرا با متخلفین اقتصادی ومفسدان اقتصادی در بانك مركزی كه در بالا بردن ارزش دلار وپائین آوردن ارزش ریال دخالت دارند برخورد نمیكنی وفرافكنی میكنی ، اینگونه سخنرانی كردن ها در شان یك رئیس جمهور نیست .
فردین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
ازاین گونه افرادخیلی داریم احمدی ن‍‍ژادبایداسمش راببرد تادرس عبرت برای دیگران باشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
با سلام.آقای احمدی نژادشما هشت سال است كه بااما و اگر،نمیگذارند،لیست بدهكاران بانكی و ... مردم را سر كار گذاشته و با مظلوم نمایی خود را ازانگشت اتهامات رها میكنید.اگر واقعا اینجور است اسم بدهید نه اینكه بگید آقایی آمد و به من گفت.شما به همه مردم ایران بدهكار هستید
طهورا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
همه مشكلات اقتصادی از زمان ریاست جمهوریه خودشونه بعد میگن چند حركت لازمه!!همین حركتارو كردین كه وضع ملت الان اینه دیگه
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
فكر نكنم لازم باشه شما اخر ریاست جمهوری قهرمان بازی در بیارید همون طلحه و زبیر ها رو كه 4 سال پیش تو یك برنامه تلویزیونی گفتید حسابشون رو می رسم پس برید حسابشونو برسید.
م110
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
واقعا نمیدونم چی بگم از بانك وام گرفتیم اول اینكه انقد ضامن وسفته و.... از ما گرفتن بعد وام دادن دوم اینكه یه قسط كه عقب میفته جلوی حساب خودتو ضامنو تمام اقوامو میبندن تا تا آبروتو نبرن دست بردار نیستن فقط زورتون به قشرضعیف مرسه حالا چطور نمیتونید26میلیارد رو پس بگیرید اصلا چطور دادی با چه ضمانتی .چرا اقای رییس جمهور اسم اون آقارو نمیگه .جواب خدا رو چطور میخوان بدن ؟
ب از شهركرد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
اقای رئیس جمهور این حرفهایی كه می زنید این آخر كار به جز لطمه به كشور چیزی در بر ندارد
م110
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
چرا 8ساله نمیتونی اسم مفسدان اقتصادی رو بگی . مرد عمل باش آقای رییس جمهور
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
فكر كنم دیگه كافی باشه این حرفا-فقط منظورش اینه كه تقصیر من نیست این همه مشكلات عدیده و بزرگ اقتصادی و ....
ایرج
Spain
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
آخه آقای رئیس جمهور 26 میلیارد هم شد پول یه تار موشه
مردانه رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
سلام مرد مردانه بیائید آخرین كار رو هم تمام كنید لیست اسامی دزدهای ایران رو بگید مطمئن باشید با شمائیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
در مملكتی كه مصلحت باشد باید این وضع باشد

نیازمندی ها