برای خودشان از کشتی بهره برداری می کنند

برزگر:دلالان فضای کشتی را آلوده کرده اند

مدیر سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: کسانی فضای کشتی را آلوده کرده اند که دست به دلالی در این رشته می زنند.
کد خبر: ۵۵۶۲۹۳
برزگر:دلالان فضای کشتی را آلوده کرده اند


منصور برزگر روز دوشنبه  افزود: در مدت بیش از 60 سالی که از خدا عمر گرفته ام زیر بار منت هیچ کس نبوده ام و از طرفی مجیزگوی هیچ فردی نیستم، زیرا خود را خدمتگزار کشتی می دانم و تا وقتی بتوانم به این رشته کمک می کنم.
دارنده مدال طلای جهان با اشاره به برگزاری لیگ کشتی آزاد گفت: از این مختصر لیگ هم افراد معدودی برای خودشان بهره برداری می کنند و در نهایت دودش به چشم کشتی می رود. به تیم های سال های گذشته نگاه کنید از فصل قبل تیم های دوم تا چهارم کناره گیری کردند و در سال های قبل هم همینطور؛ تیم ها بعد ازیک فصل حضور قید شرکت درلیگ را می زنند، چرا؟ به خاطرهمین مسائلی که عنوان شد.
دارنده مدال نقره المپیک خاطرنشان کرد: من فرد بزرگی در کشتی نیستم من کوچک جامعه کشتی هستم اما به خوبی راه و رسم بزرگی را از بزرگان یاد گرفته ام و اگر قبول کرده ام در شورای فنی حضور داشته باشم برای این است که بتوانم به رشته ای که به من کمک کرده است ادای دین کنم.
برزگرادامه داد: تیمی که راهی رقابتهای قهرمانی آسیا شد، تیمی متشکل از نفرات ذخیره تیم ملی دراوزان مختلف است وما به جای نتیجه گرایی دررقابتهای قهرمانی آسیا باید به فکر میادین بزرگ از جمله جهانی مجارستان و در نهایت المپیک باشیم.
وی به ایرنا گفت:متاسفانه امروزبرخی که خود در زمان هدایت تیم ملی کارهای مختلفی از انجام داده وحتی به دور از دید رسانه ها راهی سفرهای تفریحی شده اند، منتقد برخی برنامه های تیم ملی شده اندکه جای تعجب بسیار دارد و به نظر من کشتی آزاد علیرغم برخی نواقص با برنامه پیش می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها