حس خوب مشکی پوش از پوشیدن کفش آهنی

رضا صادقی با «همین» کنسرت می‌دهد

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان که آلبوم موسیقی «همین» را روانه بازار کرده است از برگزاری زودهنگام کنسرت خود خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۳۲۱
رضا صادقی با «همین» کنسرت می‌دهد

 

 رضا صادقی  خواننده پاپ کشورمان پس از دو سال تلاش موفق شد جدیدترین آلبوم موسیقی خود را با عنوان «همین» روانه بازار کند.

صادقی در این خصوص اظهار داشت: شاید شادی من نسبت به انتشار آلبوم همین نصف شده باشد و این به خاطر زلزله‌های اخیر آذربایجان، و بوشهر است. از خداوند برای آنان صبر می‌خواهم. امیدوارم این آلبوم لحظه‌ای از شادی دوستان را به خودش بگیرد و بتواند آن‌ها را آرام کند.

وی با اشاره به اینکه آلبوم همین پس از فراز و فرودهای زیادی منتشر شده است، ‌گفت: شاید اسمی از کلمه «همین » در آلبوم جدیدم نشنوید. حکمت این اسم را بعدا متوجه خواهید شد.

صادقی با ابراز تشکر از هوادارانش که قدرت پوشیدن «کفش آهنی» را به وی دادند،‌ عنوان کرد: امیدوارم کودکان خیابانی هم بتوانند صدای من را حداقل از داخل ماشین شما بشنوند.

صادقی خاطرنشان کرد:  این آلبوم هدیه نوروزی من به مخاطبان موسیقی است و با توجه به انتشار آلبوم، خیلی خیلی زود شاهد برگزاری کنسرت من خواهید بود.

 رضا صادقی  در خصوص آلبوم جدیدش به فارس،‌گفت: برای آلبوم موسیقی «همین» از جوانان با استعداد ایرانی استفاده کرده‌ام و‌ لقب ستاره‌های زمینی را به آن‌ها می‌دهم.

این خواننده پاپ کشورمان افزود: «آرون» متولد 68 از خطه شمال و آقای «شفاهی» جوان مستعد شیرازی، من را در آلبوم جدید همراهی کرده‌اند.

منبع: فارس 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها