توزیع وعده‌های غذایی میان زلزله‌زدگان

عملیات‌ امداد و درمان ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشته شدن 31 نفر در زلزله عصر امروز در شهرستان دشتی تاکنون خبر داد.همچنین رئیس اورژانس کشور گفت:تاکنون ۵۰۰ نفر در زلزله بوشهر مجروح شدند.
کد خبر: ۵۵۲۹۲۰
آمار تلفات و زخمی های زلزله بوشهر افزایش یافت

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با فارس در بوشهر گفت: زلزله 6.1 ریشتری دشتی تاکنون 31 نفر کشته بر جای گذاشته است.

وی افزود: تجهیزان پزشکی شامل آمبولانس، پزشک و نیروهای امدادی به مناطق زلزله‌زده فرستاده‌ شده‌ است.

وی تصریح کرد: 22 آمبولانس به مناطق زلزله‌زده فرستاده‌ایم و همکاران بهداشت محیط و بیماری‌های عفونی‌ هم در منطقه حضور دارند.

غلامرضا حیدری افزود: درمان‌های اولیه را در محل انجام می‌دهیم و اگر نیاز به درمان‌های تخصصی بود افراد مجروح را به بوشهر اعزام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امکانات ما برای درمان مجروحان کافیست اما نیروهای پزشکی اصفهان و شیراز هم اعلام آمادگی کرده‌اند.

۵۰۰ نفر در زلزله بوشهر مجروح شدند

رئیس اورژانس کشور گفت: برآوردها تاکنون نشان می‌دهد که زلزله استان بوشهر حدود ۵۰۰ مصدوم دارد و اگر امکانات بیمارستانی منطقه پاسخگو نباشد فردا بیمارستان صحرایی برپا می‌شود.

 محمد تقی طالبیان در گفت و گو با فارس، افزود: تیم ارزیاب اورژانس کشور به منطقه زلزله زده اعلام شده و برآورد اولیه نشان می دهد زلزله استان بوشهر حدود 500 نفر را در روستاهای شنبه و سنا مجروح کرده است به همین علت تیم امداد اورژانس که از استانهای مجاور اعزام می شوند، افزایش یافت.

 وی گفت: 7 اتوبوس آمبولانس که هر کدام مجهز به 100 بسته تخصصی نجات شامل گاز، باند، آنژیوکت، آتل و ... است از اهواز،شیراز،یاسوج،جهرم و آبادان به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها